• brolencarlsson

Vad ska ni ge er blivande make i morgongåva???

Ja har funderat lite på ongåva till min blivande.....men jag kan inte riktigt komma på nått bra!

Så vad ska ni ge honom/henne???

• Svar på tråden Vad ska ni ge er blivande make i morgongåva???
  • Aasa81

Han kommer att få ett par manchetteknappar med hans nya initialer ingraverade....

• Jag han

Det är jättesvårt tycker jag..
    Men funderar på en klocka.
    Annars står det helt still!

• ShoegirlNYC

Jag har också funderat länge länge men så har jag kommit fram till att han ska få ett album med bilder av Mig! Alltså fina smakfulla med sexiga bilder =) Min kompis är hobbyfotograf och ska hjälpa mig. Har tänkt mig fina underkläder och rekvisita som skira tyger, en fläkt såklart som blåser i håret och en fin plats! Jag tror det kan bli jättekul och uppskattat! Jag var på bröllopsmässan i stockholm och där fanns ett företag som erbjöd en sådan fotodag, men eftersom jag har en fotograf till kompis gör jag det själv! 

En klocka och manchettknappar tycker jag är jättebra morgongåvor. Klassiska och tidlösa som håller för evigt =) 

• Emblas Mamma

Ingenting tror jag :)
    Han vet ändå inte vad det är och varför ska man slösa massa pengar ytterligare om man inte har? =)
    Vi åker istället på två resor efter bröllopet, det slösar jag hellre pengar på!

Tycker med det är svårt att komma med tips på morgongåva, man ska ju kanske ge något som man vill ha och har användning för.
    Min sambo har typ inte användning för något som verkar populärt att ge. Typ manchettknappar - när ska han använda dom?
    Och en sån här plunta? Kommer heller aldrig användas. inte anvnder han smycken heller så ja.. det blir att kasta pengar i sjön för min del..

Men hoppas du hittar något som just DIN blivande vill ha =)

• Emmilie87

Funderar på att gravera ett hängsmycke, i silver, med texten: Alltid vid din sida.

Nån som har tips på var man kan hitta ett hängsmycke som graveras? :)

• amorvincitomnia87
    Emblas Mamma skrev 2011-03-10 07:58:10 följande:
    Han vet ändå inte vad det är och varför ska man slösa massa pengar ytterligare om man inte har? =)

Tycker med det är svårt att komma med tips på morgongåva, man ska ju kanske ge något som man vill ha och har användning för.
    Min sambo har typ inte användning för något som verkar populärt att ge. Typ manchettknappar - när ska han använda dom?
    Och en sån här plunta? Kommer heller aldrig användas. inte anvnder han smycken heller så ja.. det blir att kasta pengar i sjön för min del..

Samma här. Vi har bestämt att inte ge varandra morgongåva, utan spara pengarna till att själva bröllopsresan och göra något extra där istället!
  • DALAnna

på min möhippa fixade mina kompisar så att jag blev fotograferad (av min kusin som är duktig med kameran) bilder som de sen har gjort en kalender av, som jag ska ge min blivande! blev även sminkad å fixad i håret av en annan kompis.. nåra lite vågade med bla mina bröllopsunderkläder å en klänning min blivande valt ut åt mig (utan vetskap vad den sku annvändas till), en röd boa, en ros mm som rekvisita. bilderna blev jättebra, ska bli kul å se hans min. men kommer nog att ge den till honom direkt efter vigseln, då vi två har lite tid över.. ;)

• Gopplan

Jisses vad ambitiösa vissa är! Jag hade inte ens en tanke på att man kunde ge en morgongåva till sin man, men det är klart att det vore kul att överraska honom med något fint. Frågan är bara vad det skulle vara. Något personligt som passar just honom, men vad?

• klanto
    Emblas Mamma skrev 2011-03-10 07:58:10 följande:

Samma här. Vi sparar pengarna till resor istället :)
Svar på tråden Vad ska ni ge er blivande make i morgongåva???