• Hoffsennanen Tottoplex

Visa mig era ringar! Blir småtokig här...

Hej!
    Har kolla på flera olika ringar som skall bli min vigselring men hittar inget som känns rätt!
    Min förlovningsring är ganska hög och bred så alla ringar jag provat ser så små och pluttiga ut. Och känns inte riktigt som att jag fått något riktigt bra tips från de som skall kunna sänt här...!
    Här är en bild på min förlovningsring med! Fast jag har inte den där stämplen på!

• Svar på tråden Visa mig era ringar! Blir småtokig här...
  • Mayweed

Här är mina ringar. Vigselring överst, designade att passa ihop.

• 11juni2011
    frökenknopp skrev 2011-02-23 09:03:33 följande:
    Ni som har "utstående sten/stenar" på era  ringar. Hur mycket står dt ut och hur fungerar det i det " vardagliga livet" e det besvärligt??
    Den största diamanten i min ring är 0,49 karat, den står ut 7 mm från fingret och den har aldrig varit i  vägen för mig. Trodde faktiskt att den skulle bli besvärlig men jag har aldrig känt av det!
  • Sarah

Här är min förlovningsring! Vigselringen kommer nog att bli en eternityring med små princesser runt om.
  • frökenknopp

Vad tror/tycker ni om denna??

• JochD
    frökenknopp skrev 2011-02-23 22:41:33 följande:

Supersnygg, gillar att det är stenar på sidan!
  • frökenknopp

Tack. Är väldigt sugen på den, men skulle egentligen vela ha själva ringen lite bredare...

• Duchess
    Tiger Lou skrev 2011-02-22 23:33:03 följande:
    är det någon som har ringar från anders fors? Är dom väldigt dyra i pris? Eller kan man jämföra med HAND?
    De är dyra, men prisvärda! Han jobbar också mycket med palladium. Det är billigare än platina, och behöver inte rhodieras om. Kan rekommendera det materialet
  • JochD
    frökenknopp skrev 2011-02-23 22:53:56 följande:
    Tack. Är väldigt sugen på den, men skulle egentligen vela ha själva ringen lite bredare...
    Ja i regel så gillar jag lite bredare ringar mer men till den stenen, när den var rektangulär så var det väldigt snyggt när skenan var lite smalare!
  • MuBu
    frökenknopp skrev 2011-02-23 22:41:33 följande:

Supersnygg!
    Vart har du hittat den och vad kostar den om man får fråga?
Svar på tråden Visa mig era ringar! Blir småtokig här...