Vart köpte du din ring?
Det finns ju tusen sidor på nätet och ett antal affärer att välja på, så jag känner mig lite rådvill.
Vart köpte du din ring?
Det finns ju tusen sidor på nätet och ett antal affärer att välja på, så jag känner mig lite rådvill.
Vart köpte du din ring?
Första ringarna köptes på Guldhjärtat och sen nästa gång jag förlovade mig blev det Forntidasmycken och nu när jag gifte mig hade jag ringar som jag ärvt.
Ja jag har varit gift två gånger och förlovade 3 gånger...
Förlovningsringen är köpt från www.bluenile.com (en solitär) och vigselringen är en slät Schalins-ring som vi köpte på Hallbergs.
Vi köper våra på Carl Hoff i Helsingborg, dels för deras fina sortiment och deras underbara service.
http://www.carlhoff.se/
Enda som vi har hängt upp oss på är att det är så förbannat dyrt! I alla fall de vi valt, vi får skylla oss själva :)
www.juvelsalongen.se/
Drivs av ett trevligt äkta par, Philip och Veronica. Vi tittade runt mycket bland olika ringar men hittade inget vi gillade. Efter att ha gått igenom olika alternativ med Philip skapade han fantastiska ringar helt inom våra önskemål och budget. Rekommenderas varmt!
Jag har blivit helt förälskad i den här ringen! Tycker det är så fint när det liksom svänger lite.
Tror ni det är en ring man kan ha hela livet eller tröttnar man på "svängen"? Passar den på en 25-åring? Ibland får jag känslan att den kanske är lite tantig... Men jag tycker den är jättefin iallafall så jag antar att den passar mig
www.smycka.se/pics/articles/classic/helene.jpg
Den kommer funka hela livet, chokladglassen, eftersom du kommer se så himla lycklig ut med den.