Vart köpte du din ring?
Det finns ju tusen sidor på nätet och ett antal affärer att välja på, så jag känner mig lite rådvill.
Vart köpte du din ring?
Det finns ju tusen sidor på nätet och ett antal affärer att välja på, så jag känner mig lite rådvill.
Vart köpte du din ring?
rekommenderar varmt www.bluenile.com
jättefin sida och jättebra info om allt du vill veta om ringar och diamanter!!
Du kan få köpa större ROCKS för i princip halva priset.
Endast 6dagar tidsdröjning och 30dagars öppet köp
Min vigselring åker båt just nu på väg till mig
Annars i Stockholm kan jag rekommendera Lyckoringen och Jovenia Juveler
båda på biblioteksgatan i Stklm
Jag beställde från bluenile. Allt gick sååå snabbt och dom har varit underbart hjälpsamma. Min ring blev värderad till mer än det dubbla som jag betalade för den. Och den satt 100% perfekt
Vi köpte min ring på vigselbutiken.se jag har varit inne i olika butiker för att hitta den ringen jag ville ha och det var tur för det var sådan skillnad på att se dem i verkligheten. Den ringen jag bestämt mig för över nätet tyckte jag inte alls om i verkligheten och tvärtom med den jag valt.
Jag ska beställa min ring imorgon (provade ut igår) och det blir på Juvel & Design i Helsingborg. :)
Många som köpt på nätet ser jag, har det fungerat bra? Jag var lite för mesig där när det gäller storlekar och så, och jag är annars förespråkare av nätshopping så nu blev jag lite nyfiken. :)
Nu kanske det blir lite konstigt, men jag är TS. Jag vill vara anonym eftersom vårt giftemål är hemligt och mitt gamla nick är det jag alltid använder, och jag inte vill bli igenkänd... Så jag avreggade nicket i TS och skapa denna istället
HUr som helst. Det verkar som många beställt på nätet. Jag är inte ute efter nån dyr handtillverkad historia utan har mer siktet inställt på en fin guldring a'la Guldfynd. Kollade bluenile men där fanns det bara 2 diamantringar i gult guld...? Det är ju det jag vill ha, är det ovanligt eller vaddå?
Jag bor i gbg om nån vet nån bra affär där Föredrar nog faktiskt att köpa den i en riktig affär.. Känns lättast och tryggast så.
Jag köpte min ring på Wranges i Göteborg!