Vart köpte du din ring?
Det finns ju tusen sidor på nätet och ett antal affärer att välja på, så jag känner mig lite rådvill.
Vart köpte du din ring?
Det finns ju tusen sidor på nätet och ett antal affärer att välja på, så jag känner mig lite rådvill.
Vart köpte du din ring?
Våra förlovningsringar är Classic såg jag
Är det Smyckas märke eller finns det lite överallt?
Nordstans guld ska jag helt klart kika in på!
Ta en titt på NVN Jewels & Diamonds.
De har verkligen snygga grejer.
http://www.nvn-jewels.se/
Har själv handlat där. Är så himla nöjd med service, leveranstid samt pris.
Jag har köpt min från l'etui - är sååååå himla nöjd! designen blev precis som jag tänkt och de var extremt trevliga och tillmötesgående!!!
Jarls Sandin, rekommenderas högt! Bra service, kunnig personal, bra utbud och bra priser..
Ja det finns onekligen en hel del att välja bland
Nordstans guld eller Smycka känns det som just nu. Schalins eller Classic, Schalins eller Classic....
Skiljer det nåt kvalitetsmässigt på de två märkena?
Lät göra förlovningsringarna (helt släta) på Kaplands (Stockholm) som jag verkligen rekommenderar. De har äldre ringar både att köpa och inspireras av men gör även helt nya efter ens önskemål. Inga överpriser och mkt god service alla gånger jag varit där. Ytterst kunnig personal.
Vigselringen är en annan historia då den blev gjord spontant under en semesterresa. Blir ett roligt minne
Det verkar ju inte vara ett ställe som "alla" köper sin ring på iaf, utan det är väldigt många olika ställen, både på nätet och riktiga affärer. Så det är väl bara att kika runt helt enkelt. Vet iaf vilken typ av ring jag vill ha nu och det är ju alltid bra