Smuppra skrev 2011-01-26 17:01:26 följande:
Så hon var en BT brud? :-/ Verkligen tragiskt och han ångrar sig nog enormt som gav den presenten!
Men vad jag förstår så ville hon väl ha bröst innan hon gifte sig, och väntetiden var för lång i sverige och därför åkte hon till polen? Jag klandrar inte alls honom att han gav den presenten eftersom hon tydligen ville ha den. Det är lite som att man inte ska ge en våg till en tjej sägs det, men om jag uttryckligen ber min BM köpa en våg kan jag ju knappast ta illa upp om han ger mig en?!
Senast jag hörde var hon fortfarande i koma. Hoppas hon vaknar upp!
Han mår säkert fruktansvärt nu. Förmodligen skulle han göra vad som helst för att få henne tillbaka i vilket utseende som helst, bara hon överlever.
Men njaaa, inte helt jämförbart med en våg. Det använder ju hela familjen och är viktig för att hålla koll på hälsan och vikten, vilket inte alltid ögat hänger med på... Ber jag min BM köpa en våg så gör han det. Ber jag honom köpa ett par silikonbröst åt min förväntar jag mig att han inte gör det.
Däremot är jag inte emot skönhetsoperationer. Men jag önskar att de inte behövdes för att få tjejer och kvinnor (vilket det ju oftast handlar om) att gilla sina kroppar... Men det är som det är och jag har full förståelse för att man vill ändra på kroppen.. Är själv inte nöjd med en hel drös saker men min BM håller självklart inte med mig. Turligt nog..

Och han skulle aldrig bekosta några operationer, det skulle vara att bekräfta min dåliga självkänsla.
Jag har pygmébröst jag oxå och tanken har slagit mig måååånga ggr. Men jag fyller ut och puttar upp med bra bh:ar istället. Och plattar till och trycker ihop det lilla jag har med sport-bh när jag tränar och rör mig mkt, då är jag glad att jag inte har en massa extra vikt. Perfekt kombination för min del!
Men detta var ju väldigt OT. TS, jag tycker du ska be att få referenser till tidigare patienter från de kliniker du överväger. Kolla även forum (som du gör nu) och få så mkt info du kan.