• Johannaz

jag tror han kommer fria nästa helg!!

vi har långdistans förhållande sedan 1 och ett halvt år tillbaka.
    så jag har snabbat upp lite genom hans mystiska beteende,

- han ringer och vill prata med min syster ibland,
    - min syster kollar bland mina ringar,
    - han vill att jag kommer ensam och hälsar på honom nästa helg (för att han har planerat något),
    -och nu så säger han att jag ska ta med min lite extra fina kläder för vi ska ut och äta på restaurang!!!!!!

jag vågar knappt tro det för jag vill inte bli besviken.
    men kan inte låta bli.... de verkar ju verkligen som att han planerar inför det!!!!!!

de ja undrar mest över är HUUUR kommer han att göra det?
    vad ska jag ha på mig, måste måla naglarna, gaaah...

HUR FRIADE ER KILLE/MAN TILL ER?:D (tycker sånt är såååå otroligt roligt att höra:) 

• Svar på tråden jag tror han kommer fria nästa helg!!
  • Snigel Bee
    Johannaz skrev 2011-01-31 15:04:01 följande:
    snigel bee -  hihi men man blir lite nervös, haha måste ha med mig det finaste av mina kläder (har faktiskt shopat lite nytt)... ska måla naglarna, så de ser snyggt ut liksom.... de e kul men ja e nervös. o ja kommer verkligen känna mig så misslyckad och de kommer bli så pinsamt om de inte blir ngt i helgen :(:(:( 
    Fastän det är svårt försök att inte ha massa förväntingar! För det kan faktiskt vara så att "bara" har planerat nån överaskning som inte är har nåt me att fria att göra. Och om du ställer in dig för mkt på det så kmr ud inte ens kunna njuta av d han faktiskt har planerat på samma sätt!
    Snygga kläder e ju aldrig fel oavsett så åk o ha skitkul vad det än blir! =)
  • S och F
    Johannaz skrev 2011-01-31 15:04:01 följande:
    jaa så de e typ en vecka kvar--- eller nej skoja bara, jag åker på torsdag så de är typ 3 dagar kvar :D
    hihi, men S och S - varför får du vänta länge? hur länge har ni varit ihop??

snigel bee -  hihi men man blir lite nervös, haha måste ha med mig det finaste av mina kläder (har faktiskt shopat lite nytt)... ska måla naglarna, så de ser snyggt ut liksom.... de e kul men ja e nervös. o ja kommer verkligen känna mig så misslyckad och de kommer bli så pinsamt om de inte blir ngt i helgen :(:(:( 
    Åh, sååååå spännande ju.. =)
    Äsch jag vet inte, egentligen borde det inte ta så lång tid för jag o min kille har redan bestämt att vi ska gifta oss, vi har tom bestämt när, men HAN vill att det ska vara ett riktigt frieri (alltså nåt han har planerat) innan vi är förlovade på "riktigt"..
    Och ja, om det är väldigt viktigt för honom så är det ok eftersom han egentligen inte ville gifta sig alls utan gör det för att det faktiskt är väldigt viktigt för mig..
  • Oonah
    Johannaz skrev 2011-01-31 14:12:48 följande:
    ÅÅH JAG VET ATT NI VÄNTAR! jag meed men de  är nuuu i helgen som jag åker dit!!
    så en vecka till blir det.... men lovar att skriva såfort de blivit ngt eller om de inte blir ngt... : D

ja e jätte nervöör 
    Vad spännande! Hoppas han verkligen gör det! Skrattande Men försök att inte bli för besviken om det inte blir något. Då kanske han märker av att det är något fel, sanppar upp på det, och så blir hela kvällen förstörd. :/ Det hände ett antal gånger innan min m2b äntligen friade och ibland var det svårt att inte verka besviken. Man kan ju inte säga "Jo, asså, jag trodde att du skulle fria i helgen, så nu är jag lite låg." Flört

Här har jag skrivit om hur min m2b friade. http://oonah.blogspot.com/2010/10/jag-svarade-ja.html 

Solig 

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • AnnaJacob

Nu är jag jätte nyfiken!!!
    FRIADE HAN?????Glad

• Snigel Bee
    AnnaJacob skrev 2011-02-01 09:39:13 följande:
    Nu är jag jätte nyfiken!!!
    FRIADE HAN?????Glad
    Du och alla andra! :PDet är denna vecka dom ska åka! hahaha
  • Johannaz

åh ja hoppas:) men ska försöka att inte bli allt föruppspelt utifall de inte händer...
    MEN jag åker dit imorn tihihihihi!!! så stannar ja till sön så får se om de händer ngt

ha tålamod! ja skriver ett inlägg här såfort de händer nått!!!:DDD 

• Johannaz

HAN GJORDE DET!!! så nu är jag förlovad hihihihihi

• Oonah

Grattis grattis! När blir bröllopet? Skrattande

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • AnnaJacob

Gud vad skoj för er!!
    Välkommen in i planeringsträsket! =)

• Johannaz

tack:D

de blir juli-agusti nån gång :) hihi 

Svar på tråden jag tror han kommer fria nästa helg!!