alkoholfri dricka
Vi ska inte servera alkohol på vår bröllopsmiddag pga av att alla som kommer kör bil.
Vad kan man bjuda på då, cider? Vill gärna ha något altrenativ till vin. Har dålig fantasi
Vi ska inte servera alkohol på vår bröllopsmiddag pga av att alla som kommer kör bil.
Vad kan man bjuda på då, cider? Vill gärna ha något altrenativ till vin. Har dålig fantasi
Jag har inte börjat dricka alkohol förrän långt upp i vuxen ålder. Detta eftersom mina föräldrar inte dricker alkohol. Jag har helt enkelt inte varit van. Därför ska vi också ha bra alkoholfria alternativ hela middagen och kvällen igenom. De som jag känner som är nykterister gillar inte vin/ölsmaken direkt så det gör inget att det alkoholfria vinet inte smakar vin, men det kan ju finnas de som avstår alkohol på grund av att de ska köra eller är gravida eller annat och de vill väl att det ska smaka så äkte som möjligt. Knepigt. Jag bjöd min syster på cidern Stowford press en gång (den alkoholfria) och hon tyckte att den var äcklig och smakade för mycket öl - hon gillar cider som smakar läsk.
Brunneby Musteri har god och billig cider och det har flera olika smaker, väl värt en tripp dit.
Det ligger utanför Linköping mot Borensberg .