alkoholfri dricka
Vi ska inte servera alkohol på vår bröllopsmiddag pga av att alla som kommer kör bil.
Vad kan man bjuda på då, cider? Vill gärna ha något altrenativ till vin. Har dålig fantasi
Vi ska inte servera alkohol på vår bröllopsmiddag pga av att alla som kommer kör bil.
Vad kan man bjuda på då, cider? Vill gärna ha något altrenativ till vin. Har dålig fantasi
På systemet finns ett alkoholfritt jordgubbsvin, som är mest som en vuxnare jordgubbsläsk, SUPERGOD! Sedan finns också en dricka som heter PEACH, också jättegod. Dessa skulle jag välja istället för läsk då de känns avsevärt mycket lyxigare. Hmm...kanske att jag hade bytt persikodrickan mot riktig äppelcider. Och sedan skulle jag nog komplettera med alkoholfritt vin och kolsyrat vatten (smaksatt?)
Aimé
Lättöl är lite godare än vissa sorters alkoholfri öl tycker jag.
Skulle också valt cider som andra skrivit.
Kiviks musterier hade åtminstone förr i tiden (för 20 år sedan) ett slags bordsvatten som hette Da Vinci och som jag då använde på middagar som alkoholfritt alternativt. Då var det knepigt att hitta, men det fanns i butiker såsom B&W. En gång när jag var på Österlen köpte jag massor på deras gårdsförsäljning. Vet inte hur det är nu och om det fortfarande säljs, men det skulle jag kolla upp.