• TheD

Bild på er vigselplats...

Tänkte det skulle vara roligt att se varandras vigselplatser, som Kyrka, Rådhus, strand osv :)

Här ska vi gifta oss. Vika Kyrka, Falun

• Svar på tråden Bild på er vigselplats...
  • Freakie

Vår vigsellokal:

Som ligger i Malmöhus Slott:

• The wonder of you

Vad många fina kyrkor det finns! Vi gifter oss i Piteå Stadskyrka. Skrattande

• Wintercandles
    S2011 skrev 2011-02-18 16:34:26 följande:

här i St Lukas kyrka i Skövde gifter vi oss. På utsidan ser den ut som en tonfiskburk, men insidan är helt fantastisk :D

Vilken cool utsikt det var :)
  • Spring2011
    S2011 skrev 2011-02-18 16:34:26 följande:

här i St Lukas kyrka i Skövde gifter vi oss. På utsidan ser den ut som en tonfiskburk, men insidan är helt fantastisk :D

Även vi har valt denna kyrka Glad

Helt underbar utsikt över staden, kul att bjuda långväga gäster på detta!
  • Gottblåbär

Hanhals i Kungsbacka, en medeltid kyrka :)

• S2011
    Spring2011 skrev 2011-02-18 22:10:05 följande:
    Även vi har valt denna kyrka Glad

Helt underbar utsikt över staden, kul att bjuda långväga gäster på detta!
    åh, vad roligt! Skrattande
    vilket datum har ni valt?

visst är den helt fantastisk? min familj och släkt kommer från ångermanland, så det känns riktigt härligt med denna kyrkans utsikt; vigsel och ligt-sightseeing på en gång Flört 
  • förlovadflicka
    MrsT2011 skrev 2011-02-18 14:09:17 följande:

Ljuvligt vackra hagakyrkan i göteborg är "vår" kyrka. Känns lite som en gotisk katedral på insidan...!
    Den är snarare romansk :) Fast tornet ser lite gotiskt ut :)
  • Spring2011
    S2011 skrev 2011-02-19 08:25:05 följande:
    åh, vad roligt! Skrattande
    vilket datum har ni valt?

visst är den helt fantastisk? min familj och släkt kommer från ångermanland, så det känns riktigt härligt med denna kyrkans utsikt; vigsel och ligt-sightseeing på en gång Flört 
    Ja det var ett självklart val för oss då det enda alternativet var Våmbs kyrkan men eftersom vi vill att alla gäster ska få plats och inte känna sig som i en burk så valde vi denna Glad

Jag älskar denna kyrkan (inne) ser ju lite burkaktig utifrån men inne så är den verkligen en helt underbar upplevelse!

Ja vi har lite samma sak hälften av gästerna kommer från Göteborgshållet vilket gör att vi ville ge våra gäster ngt extra så vi hoppas på bra väder i maj nu så man kan se ordentligt Flört
  • sweire
    Miceme skrev 2011-02-18 15:54:21 följande:
    Läckö slott hade jag planerat att gifta mig i när jag var liten. Jag är från Lidköping.
    Det är verkligen superfint!
    Jag är oxå från Lidköping:) Älskar Läckö slott, det är så fantastiskt vackert. Min blivande kommer från Irland så det ska bli så skoj att visa Lidköping och Läckö för alla irländare:) Lidköping blir typ invaderat av irländare och amerikanare (jag bodde i usa i 9 år) inför vårt bröllop den 18 augusti:)
  • Lindahl

Här är en liten vintrig bild på vår kyrka som vi gifte oss i...Lackalänga kyrka...
Svar på tråden Bild på er vigselplats...