• TheD

Bild på er vigselplats...

Tänkte det skulle vara roligt att se varandras vigselplatser, som Kyrka, Rådhus, strand osv :)

Här ska vi gifta oss. Vika Kyrka, Falun

• Svar på tråden Bild på er vigselplats...
  • Lucky Heart

Här kommer vi att gifta oss. Det är ett fiskekapell som ligger ganska högt upp på en kulle med utsikt över havet. Otroligt vacker!
  • 1700tal

,
    ClaraH skrev 2010-12-23 16:35:49 följande:
    Det här är bilder från nätet på vår vigselplats. Dahlbergs café i Gamla Linköping.

Vad kul med Dahlbergs Café (eller "Ranges" cafe som jag och sambon kallar det)! Jag och blivanden fikade där titt som tätt precis när vi träffades och gick på universitetet. Vi har ett "eget" bord under en av honungsrosorna Rosa helenae från sekelskiftet där vi fortfarande åker till flera ggr varje sommar, äter räkmacka och är jättetöntigt romantiska och puttinuttiga! "Vår" rosplanta är två plantor ifrån den som klänger på pelaren på bild nr 2 (men den blommar inte på din bild...)

Här är vår vigselplats, kapellet ligger i flygeln och festlokalen är det lilla slottet som ligger på andra sidan vägen (den bild jag har som presentation) om kapellet:

• hernameispekka

Här är vår vigselplats :D

Och en ganska dålig bild på insidan :P

• Mariamilena80

Här är våran gamla kyrka vi ska gifta oss i:)

• Zelmah

Här ska vi ha vår borgerliga vigsel :)

näha... filen var visst för stor för att ladda upp eller nåt... står bara upload failed.. är ju bara ett helt vanligt foto me digitalkamera ju...

Gjorde ni nåt med era bilder innan ni laddade upp dom?

Kul att se allas platser! :)

• Zelmah
    Jessan83 skrev 2010-12-21 14:34:41 följande:
    Vi giter oss i Lundby gamla kyrka :)

Lundby kyrka är ju jättegullig och mysig! Sådär intimt och fint :) Har varit där en gång, fast av tråkigare anledningar. Men kyrkan är fin och rustik! 
    Du bor i Göteborg då antar jag?
  • SaJo1981

här gifter vi oss i sommar=)

Örs Kyrka utanför Mellerud
  • SaJo1981
    SnartFruSir skrev 2010-12-21 11:52:09 följande:
    Vilken rolig idé :)

Här är vår kyrka; Kungsbacka kyrka i Kungsbacka + hur den ligger.

åhåå=) det är ju här hemma!
    den är fantastiskt fin den kyrkan! har dock aldrig sett insidan....e lite nyfiken!
    Vi hade dop för våra grabbar i Tölö Kyrka, den är annars väldigt fin med tycker jag!
  • Lottie350

Här på hammarö kyrka ska jag gifta mig den 23 juli :)

Svar på tråden Bild på er vigselplats...