• Bröllop201187

2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?

Någon som tänker gifta sig på samma datum som oss?

Skulle vara roligt att ha någon att bolla lite ideér med, och se hur vi ligger i planeringar vice versa.

• Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?
  • Trolljentan
    Emmilie87 skrev 2011-06-19 09:20:35 följande:

Blev hippad igår! Fan va kul det var! :D

Jag var på väg till jobbet när jag blev stoppad på parkeringen av hela tjejligan :p Blev verkligen helt överraskad :D

Dagens absoluta höjdpunkt var att jag fick spela in en cd-skiva i en riktig studio. Först var jag svinnervös, och allt lät förjävligt, men så blev det bara bättre o bättre. Jag sjöng Aldrig ska jag sluta älska dig. Den kommer sedan att spelas upp som en överraskning för min blivande på bröllopsfesten :D Har jättelänge försökt att komma på nån överraskning till honom, men har verkligen inte kommit på nåt. Men nu behöver jag ju inte tänka längre! ;) Spelade också in Tusen och en natt, där mina vänner och de övriga i möhippan körade i bakgrunden :D

Snacka om att dagen blev ett minne för livet! Jag är supernöjd :D Nu känns det istället lite sorgligt att möhippan är över... en gång, aldrig mer... ;)

Va roligt för dig!!!!!!
    Jag väntar fortfarande med spänning/oro på min... Har försökt lista ut når den är men har inte lyckats så speciellt bra:/

Min m2b fick oxå sin svensexa igår=) Han hade jättekul, men det blev kite mycket dricka och lite väl sent så han har legat som ett slakt hela dagen, vilket inte var så jättebra eftersom vi hade tid för att träffa prästen idag på em..=)
    men det blev gjort iaf så imorron ska jag ringa kantorn och kolla lite kring musiken, och sen kan jag börja knåpa lite på vigselprogrammen.
  • Willowfield

Härligt det låter med era hippor och blivande makars svensexor :)
    Inte en aning om utifall jag blir hippad eller inte återstår att se. Blivande blir det vet jag

Igår träffade vi prästen, 2 timmars prat och genomgång, vad härligt det kändes, dock enormt pirrigt, och vad verkligt alt känns när man står där i kyrkan och repeterar.
    Jag skall bli fru Solig 

• S2011

blivande kom hem lycklig med en fläskläpp och lättare hjärnskakning i lördags natt efter en dag med pistolskytte, MMA, middag och pubbesök :)

grabbarna hade ordnat en riktigt bra svensexa!

medan m2b var ute och roade sig så hann jag pyssla klart 64 rispåsar och ungefär hälften av festhäftena. saknas omslagsband till resten, så jag måste ner och handla igen.... nåja, det är ca 40 spänn så det är ju inte direkt omvälvande mycket pengar.

det närmar sig, hörrni.... hjärtat gör volter med jämna mellanrum :) 

• Winterfresh

Klänningen provad och sitter som smäcken, måste bara läggas upp lite.
    Var och hämtade ringarna i fredags
    Smeden hade fått lite fria händer och blev överlycklig när jag såg min ring nästan så jag började grina..*S*
    Priset slutade på 19200:-, men då vi hade lämnat in guld + att vi fick presentkort av mina föräldrar betalade vi enbart 3000:- för ringarna

• S2011

precis kommit tillbaka efter en "lite lätt" promenad på 13,5 km. känner mig sjukt stolt över mig själv

winterfresh: har du några bilder på ringen? jag blir nyfiken! 

• Rickina

Oj vad längesedan jag var här inne och skrev.. både jag och m2b var på möhippa/svensexa i lördags. De hade gjort det så skoj att det avslutades på natten mitt ute i skogen vid en sjö med spökrunda där vi flickor och karlarna möttes upp! De hade statister, en mörk historia att berätta och efter all skräck grillade vi korv över den öppna elden, skoj!

Är det bara jag som drömmer mardrömmar om misslyckanden på Dagen D?

• S2011
    Rickina skrev 2011-06-20 13:20:38 följande:
    Oj vad längesedan jag var här inne och skrev.. både jag och m2b var på möhippa/svensexa i lördags. De hade gjort det så skoj att det avslutades på natten mitt ute i skogen vid en sjö med spökrunda där vi flickor och karlarna möttes upp! De hade statister, en mörk historia att berätta och efter all skräck grillade vi korv över den öppna elden, skoj!

Är det bara jag som drömmer mardrömmar om misslyckanden på Dagen D?
    Ja, gud ja. Fast nu är det faktiskt ett tag sen jag drömde om bröllopet..... Men, med bara fem veckor kvar så kommer de nog snart igång igen, misstänker jag Glad

Däremot så drömmer min blivande om allt möjligt konstigt nu för tiden (inte nödvändigtvis bröllopsrelaterat) och använder mig som "rekvisita". Igår natt t.ex. så vaknade jag av att han säger "kom hit!" och tar tag i mitt ansikte och börjar klämma på min haka och näsa och peta på kinderna och munnen samtidigt som han säger "Jag vet inte, det är så konstigt. Jag har ju kollat de här handtagen och det var inget fel på dem. Nej, jag vet. Ingenting fel. Jaja" och sen la han sig ner igen och sov vidare. Och hade självklart inget minne av detta när han vaknade....
  • nilssonns

Hej på er!
    Hoppar in här om det är okej, gifter mig den 30 juli i Göteborg! :)

• S2011
    nilssonns skrev 2011-06-20 13:39:51 följande:
    Hej på er!
    Hoppar in här om det är okej, gifter mig den 30 juli i Göteborg! :)
    självklart! :)
  • nilssonns
    S2011 skrev 2011-06-20 13:44:48 följande:
    självklart! :)
    Tack! :) Har inte läst hela tråden men hur går det för er? HUr är det med nerverna? :)
Svar på tråden 2011-07-30 Någon mer som ska gifta sig?