Brud sommaren 2004
Det här är mitt första inlägg. Jag och min festman har planerat att gifta oss på midsommar 2004. Finns det fler som jag som ivrigt har börjat planera för nästa år redan nu? Hör av dig!
Det här är mitt första inlägg. Jag och min festman har planerat att gifta oss på midsommar 2004. Finns det fler som jag som ivrigt har börjat planera för nästa år redan nu? Hör av dig!
Datum 14/8 2004
Klart...
*Kyrka
*Festlokal
*Tärna och Marsalkar
*Hotell till vissa gäster
Bestämt...
*Typ av klänning
Velar...
*Bukett
*Håruppsättning
Halvklart...
*Inbjudan
*Musik i kyrkan
Men vi har en stor resa framför oss så resten får vänta... Det viktigaste klart!
vi gifter oss den 24 juli 2004.
har bokat festlokal
frisör
bokat fotograf
köpt klänning
beställt bröllopstårta
köpt min M2b:s kläder
köpt mina skor
köpt mina smycken och tiara
resten fixar vi under hösten......
/Linda
denverit
Vilken herrgård ska ni vara på?
Vi gifter oss på Midsommarafton 2004, klockan 15.00!!!
Vi har bokat favoritkyrkan Grangärde kyrka i Grangärde utanför Ludvika. Dock bor vi i Sundbyberg.
Har dessutom bokat festlokal. Maten funderar vi på ännu. Vad kan man bjuda på, på en midsommarafton? Vi kommer förmodligen att anlita ett cateringföretag då lokalens kök är i minsta laget.
Vår04, du kan ju även titta på vandrarhemmet (man kan boka hela för festen), kumla herrgård och tyresö slottskrog...
Själv gifter jag mig på pingstafton o är helt uppe i all planering, läs gärna de andra länkarna om brudar 2004
Halli hallå..
..ser att det är flera som som slår till den 15/5. Kul!!
Vi har bokat kyrka (Vaksala Kyrka i Uppsala)och är precis på G med lokal... väntar på slutligt pris.
Har börjat kolla på klänningar och inbjudningar. Har svårt att tänka på annat, kommer att bli galen innan Maj är här..;)
Hej! Här är en till 2004-brud! =) Vi gifter oss den 14/8 nästa år och har bokat kyrka, präst och festlokal. Tänker börja titta på klänning så snart som möjligt då det säkerligen kommer vara svårt att bestämma sig men allt övrigt tänker vi ta tag i efter jul! Åh, vad jag kängtar!!
Hej "en liten en",
Vi ska också gifta oss i Grangärde juni 2004. Har bokat Sockenstugan för fest och några hotellrum eftersom vi kommer ha många tillresande gäster - annars har vi inte riktigt kommit igång med planeringen ännu.
Hej "en liten en",
Vi ska också gifta oss i Grangärde juni 2004. Har bokat Sockenstugan för fest och några hotellrum eftersom vi kommer ha många tillresande gäster - annars har vi inte riktigt kommit igång med planeringen ännu.
Hejsan!
Jag ska gifta mig den 12juni 2004 och längtar sååå..kyrkan,festlokalen, fotografen,gästlista är klart på onsdag ska jag börja kolla ut en klänning, pust hur ska det gå? det finns ju tusentals olika klänningar och den ena är finare än den andra...