Brud sommaren 2004
Det här är mitt första inlägg. Jag och min festman har planerat att gifta oss på midsommar 2004. Finns det fler som jag som ivrigt har börjat planera för nästa år redan nu? Hör av dig!
Det här är mitt första inlägg. Jag och min festman har planerat att gifta oss på midsommar 2004. Finns det fler som jag som ivrigt har börjat planera för nästa år redan nu? Hör av dig!
Här är en till!
12 juni är datumet. Vi har bokat kyrka, lokal och trubadur. Klänningen är köpt och min blivandes klädsel bestämd (frockcoat ) Jag håller på och letar inspiration till buketten - det är så kul! Jag är inne på mörkröda rosor... Och väntar ivrigt på vår meny som kommer i oktober!
Lycka till med planeringen, vi lär ju höras igen
Och vi gifter oss den 21/8 -04. Kyrka och lokal bokad, klänning bestämd men ännu ej uppsydd, papper till inbjudningskort fixat, sångerska i kyrkan klar och toastmaster likaså..
Det känns så himla kul men man vill ju inte gärna nöta ut det så jag FÖRSÖKER hålla en låg profil ett tag till... Vill vill vill att tiden ska gå fortare!
Datum, lokal, kyrka är bokat. Klänning, skor fixat. Resten är hyfsat klart i huvudet om hur vill ha det. Vi gifter oss 12 juni kl 16.00 i Malmötrakten.
Nja, själv följer man sin gamla vana att inte direkt planera i förväg . Å andra sidan hade min kära blivande brud (ojdå, första gången jag skriver det här
) säkert börjat planera, om hon bara vetat om det...
Har nämligen inte ställt frågan än, men det kommer (snart - ska bara fixa examen först). Det måste ju bli en överraskning för henne också . Men i mitten på juli nästa år så kanske det sker (ja, själva bröllopet alltså
)
Vi med!
Kyrkan är bokad och vi debatterar lokaler och matleverantörer dagligen. Jag tycker nämligen 45 000 är lite mycket för lokal, mat och servering exklusive dricka.
Suck. Jag skulle hellre vilja ha ett vackert enkelt bröllop med alla vänner än ett flådigt med några få.
Vi ska gifta oss den 13/8-04. Vi har bestämt vart vi vill åka på bröllopsresa och börjat spara till den. Mina brudkläder är klara. Det känns som om man vill göra allt klart redan nu, längtar på att få bli min m2bs fru.
Hej
Hjälp, vi gifter oss den 15/5 -04...
men nu börjar jag bli stressad!! Vad ni har hunnit mycket....Jag får nog ligga i lite. Har bokat kyrka och festlokal tittar vi på just nu. Kom gärna med tips!
Gifter oss i Tyresö Kyrka....
Kram på er alla blivande brudar
vår04,
Vi gifter oss också i Tyresö Kyrka den 21 aug. nästa år.
Vi kommer att ha festen i Tyresö Bygdegård och Denise som är ansvarig kommer att laga vår mat.
Så mitt tips på lokal till dig är Tyresö Bygdegård.
Hjärtat
JAG SKA GIFTA MIG TILL MIDSOMMAR & ETT TIPS TILL DIG ÄR ATT BOKA KYRKA FOTOGRAF FEST LOKAL MUSIK MM VANLIGT FOLK ÄR LEDIGA & SKA GÅ PÅ SINA FESTER ALLT ÄR LITE DYRARE PÅ MIDSOMMAR JAG HAR BOKAT ALLT KLART REDAN & DET VA LITE TRASSLIGT FÖR MÅNGA ÅTOG SIG INTE ARB DEN HELGEN MAN FÅR RINGA RUNT LITE
Gifter mig den 19/6 i Örebro. Har bokat kyrka och herrgård för middagen. Har dock inte kommit längre...tar tacksamt emot tips om fotograf. Vill gärna att stilen ska vara sk repotage, vet inte om sådan finns i lilla Örebro. Klänning ska jag ut och titta på snart (vilket jag sagt hela sommaren!!!)