Brud sommaren 2004
Det här är mitt första inlägg. Jag och min festman har planerat att gifta oss på midsommar 2004. Finns det fler som jag som ivrigt har börjat planera för nästa år redan nu? Hör av dig!
Det här är mitt första inlägg. Jag och min festman har planerat att gifta oss på midsommar 2004. Finns det fler som jag som ivrigt har börjat planera för nästa år redan nu? Hör av dig!
Hej!
Jag o min blivande ska vigas den 29/5-04.
Vi har ej planerat så väldigt mycket ännu...han tycker att det är för tidigt men jag e så ivrig...vill ju tala om detta hela tiden...hihiih...
GIFTER OSS OCKSÅ DEN 12 JUNI 2004!
Har bokat kyrka och i dagarna festlokal!
Fotograf också...*Ler*
Sen är klänningen beställd, ska komma med posten i september (skräddare i Thailand).
Annars är det mest tusen tankar som rör sig i huvudet - vad ska man hitta på med alla, hur ska vi göra det till en oförglömlig kväll?? mm mm
Mm... men visst är det kuuuuul??!!!!
Vi ska gifta oss nästa år den 15/5 håller på att planera för fullt... Roligt men mycket att tänka på... festlokal är bokad, klänning o tillbehör inköpta.. vigelring köpt fotograf o filmare fixade... men det är ändå bara lite på en låång lista *ler* tur att det är långt kvar *ler*
Jodå, här planeras det förfullt... Vi gifter oss på midsommarafton 25/6!!
Vi har klarat av en hel del grejer så här långt!
Vi ska också gifta oss nästa år, men vi har inte ens bestämt månad än...
Vi har en massa ideer, men vi har inte bokat, eller bestämt något alls än...
Börjar nsäta bli lite stressad av det..
Gifter oss 2 juli nästa år och har börjat kolla på det mesta. Har dock inte köpt något än, bara lite smågrejer. Hittar inte riktigt det jag vill ha men det är ju bara fortsätta leta. Vi har bestämt kyrka och festplats men har inte kunnat boka än pga att prästen var tvungen att kolla upp om vårat datum krockade med konfirmationerna. Vi vill ha en speciell präst så det är möjligt att vi byter datum...inget bestämt än.
Planerar att gifta mig 8 juli nästa år..
Kommer inte att boka allt för än i slutet av maj eller i början av juni nästa år.
Här är en till...gifter oss den 7/8 nästa år. Kyrkan och festlokalen är bokade. Började så smått titta på klänningar denna veckan och insåg snabbt att det inte kommer att bli lätt. Det finns alldeles för mycket fint att välja mellan och hur ska man eg kunna veta vad man är vackrast i???? För man vill ju vara sitt vackraste jag just denna dag!
Hej!
Jag och min fästman ska också gifta oss 7/8-04. Vi har festlokal + kyrka bokat! Håller med om att det är svårt att hålla sig från att planera även om det är låångt kvar..
Vi gängar oss till pingst. Har fixat kyrka och präst. Kommer att slå till på en festlokal här i veckan tror jag. Resten får ligga på is tills efter nyår.