• NLA

Brud sommaren 2004

Det här är mitt första inlägg. Jag och min festman har planerat att gifta oss på midsommar 2004. Finns det fler som jag som ivrigt har börjat planera för nästa år redan nu? Hör av dig!

• Svar på tråden Brud sommaren 2004
  • skorpion

Jag och min blivande har bokat kyrka sommaren -04. börjar bli nervös redan... men visst längtar jag och har börjat planera. Det bästa är också att han är lika engagerad som jag, det är ofta han som ringer och kollar upp olika lokaler mm. Fast vi har förstås fastnat lite när det gäller att hitta den perfekta lokalen, så det är bara att fortsätta leta...

• Vanna

Japp gifter mig 14/8-04. Har bokat festlokal och väntar med spänning på att få boka kyrkan.
    Planeringen är i full gång och det mesta finns redan nedskrivet.
    /Vanna

• brud 04

Vi har också börjat planera lite. Det var tänkt att vi skulle gifta oss den 22/5. Vi hade prel. bokat en festlokal. Men igår var vi och tittade på en annan lokal där man får ha med sig egen dryck. Vi vill nog hellre ha den. Men då var den redan bokad den 22/5! Typiskt. Till saken hör att vi inte får boka kyrkan förrän i november, så vi kan inte veta med säkerhet vilket datum som passar.

Nu ska vi prel. boka den nya lokalen till den 15/5 istället och hoppas på att kyrkan är ledig det datumet. Men det känns som om det kan bli en rejäl soppa om kyrkan är upptagen den 15/5 men ledig andra datum, men festlokalen upptagen alla andra datum men ledig den 15/5. Om ni förstår vad jag menar.

• pluttis

Vi ska gifta oss 29/5 och har både kyrkan och lokalen bokad. Jag har börjat utforma inbjudningarna och programmen redan och det känns bra att ta god tid på sig. Det blir tressigt nog när den stora dagen närmar sig..

• Ilda

Jag kommer också att gifta mig 12 juni 2004. Kyrkan, prästen, lokalen och hon som ska hjälpa oss med matplaneringen är redan bokade. Vanligtvis är vi sådana personer som börjar fixa allt sista minuten, men nu känns det faktiskt som om vi är ute i god tid.

• emy

Hej!

Jag & M2B gifter oss 3/7 2004. Bokat:
    Kyrka
    Festvåning
    Smink och hår
    Hotell till bröllopsnatten

Köpt:
    Skor
    Väska
    Tyg, tråd och foder till klänning (saknas lite "garnering" dvs band)
    Papper m.m. till trycksakerna

Gjort:
    Trycksakerna är nästan färdiga i datorn sas

• Lottiz

Här är en till!! Vi gifter oss i maj & har bokat kyrka & festlokal, bestämt tärnor/marsalk/näbbar samt börjat fila på gästlistan & funderat över mat & dryck. Har även börjat utforma inbjudningar & program - är oxå vanligtvis en sån som är ute i sista sekunden men detta är ju så kuuuuul!!

• Emschen

Hej!

Vi ska också gifta oss 12/6 2004. Kyrka och festlokal är bokade, men i övrigt har vi inte funderat så mycket. Jag måste erkänna att jag blir lite stressad när jag är inne på BT och ser hur långt alla andra redan verkar ha kommit. Måste man verkligen boka allt så långt i förväg???

• Hjärtat

Vi gifter oss 21 aug. 2004

Klart men ej bokat eller köpt;

Brudbukett
    Vigselring
    Tyger till brud och tärnklänningarna
    Frisör

Bokat;

Kyrka
    Festlokal
    Övernattningsställe för våra gäster
    Sömmerska