Men herregud, är ni vuxna människor?
Vad TS än gör så kommer det alltid finnas NÅGON som är missnöjd. Vad ska man göra? Ska man specialbeställa mat till var och en av 250 personer och sätta dom i olika bås så dom slipper se varandras mat?
SNÄLLA!
Lukten av fisk är olika. all fisk lutar inte och då tycker jag verkligen inte att det är något problem! TS kanske tar hänsyn och väljer något som inte luktar jättemycket, och om man har ont av att se fisk, då vet jag inte vad jag ska tro om denna människa.
Lukt kan vara äcklig, ja, (inte för att jag har ont av det) men det gäller inte all fisk.
Det är trots allt TS som gifter sig, tänk om dom skulle vilja ha fisk som huvudrätt? Det är många som har idag. Vuxna människor får allt lära sig lite hyfs och fason och vet dom att dom inte klarar av att se fisk (inte ens barn är så löjliga) då ska dom minsann stanna hemma från bröllopet också.
För vad jag förstår vad det ingen viktig person som ni ens ville bjuda egentligen. Men visst. man kan ju kompromissa och ta fisk som inte luktar och man kan ha det lite längre ner, avsides vid bordet.
MEN det är ju löjligt om inte denna gäst kan tillmötesgå någonting? Som det jag föreslog nu. Kan man inte tillmötesgå så tycker jag absolut inte man är välkommen!