• zunzilk

röda naglar på den stora dagen...

ja, varför inte? Är hyfsat less på denna franska manikyr som ALLA kör med ....
    Dessutom är rött nagellack mera "jag" än fransk manikyr ( boooring) :D
    Hela vårt bröllop har ett tuffare tema, färgsättningen är vitt och svart, kläder och frisyrer är rockiga.
    Så vad tror ni ?

• Svar på tråden röda naglar på den stora dagen...
  • Klantus

Röda naglar är underbart! Jag tror jag ska ha det den dagen jag gifter mig oxå :) Men då är det ju även ett bröllop i rockabillyns tecken ;)

• CherryKola

Klart du kan ha röda naglar! Tycker iaf jag :) Själv kommer jag nog köra med "japansk manikyr"-aktiga naglar

• Ezna

Jag hade vinröda naglar, till min vinröda klänning! =)
    Klart du ska ha rött!! =)

• Mariabridetobe

Klart du ska ha röda naglar!! Jag kommer köra den tråkiga med fransk manikyr ;-P Men kommer ha knallröda skor mm istället..

• L U N A

Hade det funnits en gilla-knapp, hade jag tryckt på den! :)

• Moster Stina

Klart du ska! Blir ju jättehäftigt!

Själv använder jag ALDRIG nagellack, men funderar nästan kanske möjligen på att ha lite svagt rosa som passar till rosorna och mig, på den stora dagen. Men jag skall inte ens ha dem långa, eftersom jag är musiker. Skulle kännas SÅ fel!

• Emblas Mamma

Det skulle vara så jävklans snyggt med röda naglar och röda skor till den vita klänningen ;)

Kör på det! Jag tycker med framsk manikyr är lite trist, men min kompis tycker jag ska ha det, jag vet inte än, kansek kör med något vackert mönster i ljusgrönt eftersom det är tema.

Om jag ska ha fransk manikyr ska det i alla fall gå åt det lila och inte det rosa hållet!

Ska köpa lösnaglar och testa lite olika grejer jag är sugen på!

Men jag tycker absolut du ska köra på röda naglar! Häftigt :)

• zunzilk

tack brudar för all pepp! :)
    Jag har bestämt mig för att det blir röda naglar och börjar luta mot röda klackaskor igen, köpte ju mina svarta stövlar men det hade ju varit så snyggt med röda klackisar!!!! ;)

• Sebastiána

Jag har också funderat på röda naglar, jag har det ganska ofta. Det som gör mig tveksam är att jag vet att jag kommer att bli stirrig på dagen D och om nagellacket skulle bli lite avskavt kommer jag att blåsa upp det till enorma proportioner. Med ljust nagellack syns det ju inte så mycket om en liten flisa nagellack skulle falla bort.

Svar på tråden röda naglar på den stora dagen...