• willyoumarryme

"Utgångslåt" - någon som valt någon annorlunda

Hej, jag undrar ifall det är någon som valt en annorlunda utgångslåt...och isåfall vilken. Funderar själv på att ta något med lite drag i som matchar hur jag tror att jag kommer att känna mig - euforisk och lycklig typ. :D

Kul att höra hur ni andra resonerar....

• Svar på tråden "Utgångslåt" - någon som valt någon annorlunda
  • one

Vi hade "Signed, sealed, delivered" sjungen av en gospelkör :)

• tyralainen

Någon som har förslag på en "rock-låt" som kan vara passande?

• Eftertioår

V hade All you need is love - Beatles. Den tyckte vi passade kanon :)

• Sörön10

Vi hade en låt som jag skrivit! =) Den framfördes på fiol och gitarr! Skitkul! Hade inte berättat för någon annan och inte skrivit mer än titeln i programmet. Dock hette den ju likadant som platsen vi var på så folk fattade rätt direkt! 

• Jojjo82

Min man är starwars-tok så vi hade lasersvärdsutgång till starwars-låten "Throne room". Det blev hur lyckat som helst

• S0phan

Indiana Jones hade vi :) mycket lyckat på orgel!

• Ezna

Vi gick ut till "I was made for lovin you" med Kizz! 
    Mkt uppskattat! =)

• Moster Stina

Ååå vilka UNDERBARA idéer ni alla har och haft! Jag skulle garanterat minnas era utmarscher om jag varit där! Själv kommer jag nog vara betydligt mer traditionell, med spelmän ut, kanske en egenskriven låt. Men "allso sprach Zaratostra" hade väl varit kul. (inledningstemat i filmen 2001) eller huvudtemat/Darth Weidertemat i Starwars. Men som sagt, vi kommer nog att vara lite mer traditionella!

• uppochhoppa

pyrro skrev 2010-10-11 17:23:51 följande:
    Vi hade Kärleken är evig med Lena Ph......blev hur bra som hellst:)

Den kör vi också, love it! Hur gjorde ni där pyrro - började ni gå ut redan i första versen? Det är ju liksom det första och refrängen man vill åt... hm...

• Mariabridetobe

VIlken bra tråd =) Vi vill oxå ha en glad lite hoppig låt till utmarsh, vi ska ha spelmän som spelar Underbart (Kalle Moraeus) i kyrkan så vi behöver nåt helt annorlunda. Vi funderar på "Här kommer alla känslorna på en och samma gång" m Per Gessle, den spelades 14 ggr på utestället den kvällen vi bestämde att det var vi!!

Svar på tråden "Utgångslåt" - någon som valt någon annorlunda