• willyoumarryme

"Utgångslåt" - någon som valt någon annorlunda

Hej, jag undrar ifall det är någon som valt en annorlunda utgångslåt...och isåfall vilken. Funderar själv på att ta något med lite drag i som matchar hur jag tror att jag kommer att känna mig - euforisk och lycklig typ. :D

Kul att höra hur ni andra resonerar....

• Svar på tråden "Utgångslåt" - någon som valt någon annorlunda
  • Houdini

Jag kämpar med att få med sambon på den ideen ;)

Men när jag föreslog det var den enda låten jag kom på och sa typ som denna We're the chamions ;) alltså lite kul och avslappnat.

Men vi kommer inte på någon utgångslåt alls

• pyrro

Vi hade Kärleken är evig med Lena Ph......blev hur bra som hellst:)

• osem

vi hade you´re with me med marit bergman. och tog hoppsasteg sista biten ut. :o)

• mjlove

Vi tänkte ha Love & Marriage med Frank Sinatra!

Inte traditionellt för fem öre men ändå ganska charmigt och det är väldigt "vi" och det tycker jag är det viktigaste.

• Flodis Hjärtat

Vi funderar att ha Top Gun signaturmelodin som utgångmatch. Häftigt tycker vi!

• mattiasFästmö

vi har evert taube - min älskling, men bara instrumental. Den är väldigt glad och lite skuttig, precis så som man kommer känna sig tror jag

• FruFiddeli

På ett bröllop jag var på hade de  "This is it" (tror jag att den heter, ni vet den som går "this is it, this time i know it´s the real thing).. När paret vände sig om så satt de igång låten och alla blev jätte glad och tyckte det var riktigt kul! Man såg lyckan i brudparet som näst intill dansade ut!

• themandys

Va roligt att det är fler personer som precis som oss vill ha en rolig sång med lite drag i som utgångslåt! :)

Vi ska överraska våra gäster med Proclaimers - 500 miles! Den passar oss utmärkt, vi träffades när vi var ute och då spelades den här sången hela tiden så den symboliserar verkligen vår galna underbara första tid tillsammans :P

• willyoumarryme

Åh vad kul att läsa om alla ideér kring utgångslåt! Hoppas på fler!

• Jag han

Vi funderar på "underbart" av Kalle Moraeus :)

Svar på tråden "Utgångslåt" - någon som valt någon annorlunda