• mojikanan

Eran Bröllopstårta / Bakelse!

Ni brudar som skall ha bröllopstårta / Bakelser på eran stora dag!

Hur hade ni tänkt att de ska se ut och vad vilken fyllning kommer ni att välja?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-17 16:57
    Ni brudar som har gift er får gärna berätta hur eran tårta/ bakelser såg ut med!!
  • Svar på tråden Eran Bröllopstårta / Bakelse!
  • mojikanan

Låter som denna tårtmässa är värt ett besök!!

• MaybeBride09

För vår del lutar det mot moussetårtor från Coops bageri. Ska bara köpa hem en och testa först. Jag tycker inte om grädde eller marspian så jag ville egentligen ha cupcakes, men m2b la in sitt veto så då får man försöka hitta en bra tårta

• mojikanan
    MaybeBride09 skrev 2010-09-17 16:54:28 följande:
    För vår del lutar det mot moussetårtor från Coops bageri. Ska bara köpa hem en och testa först. Jag tycker inte om grädde eller marspian så jag ville egentligen ha cupcakes, men m2b la in sitt veto så då får man försöka hitta en bra tårta
    Vi kommer ha bådeoch.. Cuppcakes åt gästerna o vi en liten bröllopstårta!!!
  • weddinginlove

Vi ska ha en "Red Velvet Cake" Supergod, maffig och vit! Fyllningen är cream cheese blandat med florsocker. Sååååååååååå gott!

• Kinsale

Mm, Red Velvet är gott

En kombination som jag gillar och som jag funderar på att ha på min kommande bröllopstårta är Hallonmousse och Kokosmousse. Det på chokladbottnar är hur gott som helst!

• fryser

har bild på våran tårta på min sida. den innehåll choklad botten,hallonmousse med hela hallon i o andra lagret lime mousse..yammi

• Semlorna

Vi ska ha moussetårtor med blandade smaker, vilka är inte bestämda än utan vi ska på provsmakning i vår. Troligtvis blir det från Steinbrenner & Nyberg då dom har annorlunda smaker och väldigt vackra tårtor  *mums*

• Peppo79

Vhade hederlig prinsesstårta på tre våningar. Finns i mitt galleri.

• Korallbruden

Vi hadde vit prinsesstårta med hallonsylt i samt 100 äkta mörkröda rosor mellan våningarna. Bild finns i galleriet med annan färg på rosorna.

Svar på tråden Eran Bröllopstårta / Bakelse!