• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fjällbruttan

Nu har hela familjen Fjällbruttan spanat in lilla fröken Elise och vi är rörande överens om att hon är det sötaste vi har sett!

Maken tittade på bilden och vart alldeles jollrig på rösten och sa:
    -Men lilla gumman,så liten du är och så fiiiin!! Vänder sig sedan om och tittar på Grodan dom halvsitter i soffan och säger -Kolla på den fina tjejen din fläskpadda
    Visst är hon söt!! Då gjorde Grodan vågen

• Villemoa

Fjällbruttan skrev 2010-10-06 16:04:48 följande:
    Nu har hela familjen Fjällbruttan spanat in lilla fröken Elise och vi är rörande överens om att hon är det sötaste vi har sett!Maken tittade på bilden och vart alldeles jollrig på rösten och sa:-Men lilla gumman,så liten du är och så fiiiin!! Vänder sig sedan om och tittar på Grodan dom halvsitter i soffan och säger -Kolla på den fina tjejen din fläskpadda Visst är hon söt!! Då gjorde Grodan vågen

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-10-06 16:04:48 följande:
    Nu har hela familjen Fjällbruttan spanat in lilla fröken Elise och vi är rörande överens om att hon är det sötaste vi har sett!Maken tittade på bilden och vart alldeles jollrig på rösten och sa:-Men lilla gumman,så liten du är och så fiiiin!! Vänder sig sedan om och tittar på Grodan dom halvsitter i soffan och säger -Kolla på den fina tjejen din fläskpadda Visst är hon söt!! Då gjorde Grodan vågen

*dagens asgarv*

• ingenjörsbruden

Nä nu börjar det bli dags att ta bussen hem o se om maken är på prathumör.....
    Om inte så finns det risk för att jag ringer någon av er!

Massa till er alla!

• dfk

Blomman, jag ser inte, vill du lägga till mig?...ber snällt.. Vill också se lilla Elise!

Heloise, vad roligt att se dig i tråden! Vad omtumlande allt måste ha varit för er alla. Vila nu upp er ordentligt. Kram

Ingenjörsbruden, åh, så mysigt frieri!! Hoppas att maken läser ditt mail och förstår vad det är du menar o vill säga. Jobbigt med bråk!

Brudsommar, Söta du! Då har era katter haft en riktig lyxsommar med semester på Öland.

Våra håller sig snällt inomhus, men visst händer det att mammakatt smiter ut, som tur var har vi lyckats hämta in henne. Jag har ingen aning hur de skulle klara sig ute i det fria.

Bruttan, tänk att din groda har blivit så stor redan, det var ju inte så länge sen tyckte jag som vi välkomnade henne till världen!

Kram på er alla!

• passionsblomman

Heloise!!!! HURRA!!
    Och andas själv? Halleluja! (Det betyder pris ske Gud ifall ni undrar!)
    och hålla i famnen? Rinnande mjölk? *känslobryt å det mest skvalande*

Det här måste vara en av de bästa dagarna i världshistorien!

• dfk

Tack blommis!

Så söt liten skrutta! Jättefin och så pytteliten!

• andbeyond

Haha, det här är ju helt galet! Har läst ikapp och nu fnissar, asgarvar och gråter jag om vartannat.

Heloise och familjen: Vilken underbart söt liten tjej! Vilken kämpe! Så glad för er skull och jag som de andra fortsätter att be och hålla tummarna att det blir mer och mer gosa tid och glada besked för varje dag som går! KRAM!

• lanovia 08

Här rullar stora tårar på min kind. Gud så underbart att höra från dig Heloise och att det verkar gå åt rätt håll. Tänk att ni fått hålla er tjej i famnen och du amma, ljuvligt!!
    Än en gång ett stort grattis till underverket!

Men vaddå bild?? Var har ni sett det? Jag vill också se Elise.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans