• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise

Hej älskade vänner!

Idag andas Elise själv

Vilken tur Panzer och jag har som har förmånen att omringas av så många underbara människor, med så varma hjärtan! Vi kan inte nog tacka för all er kärlek och omsorg.

Idag är en underbar dag, jag har fått hålla i min dotter för första gången hon somnade så fint på mitt bröst samtidigt som hon fick i sig lite mat( via sond). Nu är det vi, bandet är där, hon är min! (vilket även mina bröst tycker som rinner av mjölk)

Panzer har varit ute på stan i usala coh köpt ett trådlöst internet, kamera, kläder och just nu är det hans tur att njuta av en stund med sin dotter, medans jag ska försöka mig på en dusch. Jag orkar tyvärr bara vara med henne i kortare intervaller eftersom ajg får så ont när jag sitter upp, men jag ska ner igen efter middagen.

Jag är fortfarande nedsatt pga infektionen och får intravenöst bredspektrum antibiotika var 4e timme. Tydligen var min livmoder inflammerad väldigt inflammerad, och moderkakan dessutom. Vet fortfarande inte vad för slags infektion, bakterie etc men de hoppas få några svar imorgon.

Det är så mkt jag vill skriva, men jag får ta det en annan gång. Tack blomman för din underbara beskrivning du gjorde den bättre än mig Tack för alla sms, alla böner vi är evigt tacksamma!

Ninnis: jag har inte glömt och håller alla tummar!

• Fru E

Heloise-åhhhhhhhh en STOR kram till er alla

• Aleta

Heloise!
    Du är helt fantastisk! Att du orkar med oss mitt i allt detta!

Lilla Elise är helt underbar.
    Många kramar till dig och Panzer från mig och Prins Variant! ♥

• Fru Bygg

Hej Heloise!
    Vad skoj att du kunde titta in till oss! Din lilla dotter är ju underbar! Tack för att vi fått dela allt med er!

• Villemoa

Heloise skrev 2010-10-06 15:14:39 följande:
    Hej älskade vänner! Idag andas Elise själv Vilken tur Panzer och jag har som har förmånen att omringas av så många underbara människor, med så varma hjärtan! Vi kan inte nog tacka för all er kärlek och omsorg. Idag är en underbar dag, jag har fått hålla i min dotter för första gången hon somnade så fint på mitt bröst samtidigt som hon fick i sig lite mat( via sond). Nu är det vi, bandet är där, hon är min! (vilket även mina bröst tycker som rinner av mjölk)   Panzer har varit ute på stan i usala coh köpt ett trådlöst internet, kamera, kläder och just nu är det hans tur att njuta av en stund med sin dotter, medans jag ska försöka mig på en dusch. Jag orkar tyvärr bara vara med henne i kortare intervaller eftersom ajg får så ont när jag sitter upp, men jag ska ner igen efter middagen. Jag är fortfarande nedsatt pga infektionen och får intravenöst bredspektrum antibiotika var 4e timme. Tydligen var min livmoder inflammerad väldigt inflammerad, och moderkakan dessutom. Vet fortfarande inte vad för slags infektion, bakterie etc men de hoppas få några svar imorgon.   Det är så mkt jag vill skriva, men jag får ta det en annan gång. Tack blomman för din underbara beskrivning du gjorde den bättre än mig Tack för alla sms, alla böner vi är evigt tacksamma! Ninnis: jag har inte glömt och håller alla tummar!

*torkar tårarna*

TACK för att vi fått dela detta med er! Att du orkar komma in hit och skriva, du är helt underbar!! Lilla Elise är alldeles bedårande

Många, många kramar till hela familjen!!!

• Norrskensflamman

Heloise: Så underbart att du fått hålla din älskade dotter, att fått amma henne, att banden är knutna. Åh, jag storgråter av lycka för jag vet vilken vidunderlig känsla det är och jag är SÅ glad att du får uppleva detta stora tillsammans med din dotter och din älskade man.

Så otroligt starkt av dig att dessutom orka ens tänka på oss och dela med dig till oss här i tråden.

Massor med grattis och kramar och pussar! ♥ ♥ ♥

• ingenjörsbruden

Soldemor skrev 2010-10-06 14:05:22 följande:
    Ni skulle bara veta hur nära varandra jag och Ingis bor!

Hihihihihi! Ja det är faktiskt riktigt skojigt!
    Får försöka hinna träffas INNAN ni flyttar!

• Fjällbruttan

Heloise!!!

Så underbart fantastiskt att höra ifrån er!

Och så underbart vacker dotter ni har, vilken fantastisk liten kämpe!
    Gullhjärtat!!

Herregud, tårarna bara sprutar när jag läser ditt inlägg, ni är helt otroliga som orkar och fixar att höra av er! Underbara mnniskor är ni, så det så!

Och vad skönt att mjölken bara sprutar så lillhjärtat får mammas mat

Syrran sondmatade sina småtjejer länge men det gick bra att gå över till amning sen och hon hälsar också, precis som Tinga att om ni vill ha kontakt så finns de där,
    tjejerna fyllde ett år för några veckor sen..

Hoppas att de får bukt med den eländes infektionen hos dig så du får bli lite piggare.
    Vad mysigt att ni äntligen får hålla och krama Elise, måste vara total lycka!

Kramar i massor till er alla tre! 

• ingenjörsbruden

Norrskensflamman skrev 2010-10-06 15:31:52 följande:
    Heloise: Så underbart att du fått hålla din älskade dotter, att fått amma henne, att banden är knutna. Åh, jag storgråter av lycka för jag vet vilken vidunderlig känsla det är och jag är SÅ glad att du får uppleva detta stora tillsammans med din dotter och din älskade man. Så otroligt starkt av dig att dessutom orka ens tänka på oss och dela med dig till oss här i tråden. Massor med grattis och kramar och pussar! ♥ ♥ ♥  

Amen till allt du skrivit!

Heloise: Lilla Helipanzerfamiljen!!! Tack för att vi får dela dessa underbara stunder med er! I vått o torrt...sannerligen! Sitter här o gråter av glädje...va underbart att dina tuttar osså reagerat på lilla E! Hoppas du snart får amma henne på riktigt!
    Hoppas de verkligen kan ta reda på vad som orsakat allt så att du kan få rätt medicin.

Att du orkar in hit till oss virriga o bölande töser!
    Tyckte att panzers inköp med trådlöst internet var vääääääldigt bra! Skicka stoooor till både honom o lilla Elise, o så så klart en STOOOOOOOOOOR BAMSE till dig med!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans