• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fru Bygg

Ninnnis, spännande med första sprutan. Börjar hålla tummarna lite redan nu! Mötet för någon vecka sen gick väl ok. Vi har hittat ett upplägg nu, men det återstår att se om det funkar och om alla följer det. Men vi hoppas!

• Fru Bygg

lanovia 08 skrev 2010-09-05 22:57:05 följande:
    Hörrni skånebor, hur har ni det på söndag? Jag och Ingis tänkte träffas för en fika då. Någon annan som kan/vill då?Var så mycket mer jag skulle skriva men är helt slut nu.Ninnis, hur kändes det att ta första spurtan?Godnatt

Jag vet inte riktigt hur det ser ut på söndag ännu, men jag återkommer. Tänk va skoj att fika med Ingis och Lanovia!

• ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2010-09-06 08:26:09 följande:
      Jag vet inte riktigt hur det ser ut på söndag ännu, men jag återkommer. Tänk va skoj att fika med Ingis och Lanovia!

Ja visst är det!!!! *viftar massor med de långa fransarna så att så många som möjligt kommer*

• ingenjörsbruden

Aleta skrev 2010-09-06 00:19:11 följande:
    Man måste ju öva sig enligt Daa. Det kanske finns speciella surströmmingsläger?

Man måste tydligen prova varje smak minst 5 gånger innan smaklökarna har kunnat analysera hela den nya "delikatessen".......men jag är skeptisk....

• ingenjörsbruden

Hvidbrud skrev 2010-09-06 07:16:31 följande:
    Godmorgon! Här är vi påväg till jobbet! Iiih! Måste komma ihåg mandlar i fickan!

Är det bättre än brödsmulor om man ska hitta hem?!

*fniss* Jag är nog lite trött....

• ingenjörsbruden

Fru Bygg skrev 2010-09-06 08:24:58 följande:
    Ninnnis, spännande med första sprutan. Börjar hålla tummarna lite redan nu! Mötet för någon vecka sen gick väl ok. Vi har hittat ett upplägg nu, men det återstår att se om det funkar och om alla följer det. Men vi hoppas!

Skönt att mötet gick bra, har tänkt på dig! Men man kommer väl lång med Wienerbröd tycker jag! Hoppas att alla skärper sig o håller skärpan i projektet.

• Soldemor

Aleta skrev 2010-09-05 15:02:26 följande:
     Solde, vad bra att ni hittat något ni gillar båda två, skynda dig att  ringa.
    Är ringt, vi är uppsatta!
  • Fru Bygg

Tack Ingis och Ninnnis för att ni tänkte på mig ang mötet! 

• Soldemor

Ja, se så duktig jag är då! Klarar inte ens av att citera vad någon annan skrivit! Suck!

• Ninnnis

Norrskensflamman skrev 2010-09-05 22:52:05 följande:
     Ninnis: Lycka till med sprutorna. VAr tar man dem, i magen eller rumpan eller var *förvirrad*   

"I en radie av 5 cm från naveln"

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans