• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Hörrni skånebor, hur har ni det på söndag? Jag och Ingis tänkte träffas för en fika då. Någon annan som kan/vill då?

Var så mycket mer jag skulle skriva men är helt slut nu.

Ninnis, hur kändes det att ta första spurtan?

Godnatt

• Norrskensflamman

Nu ropar de att jag ska komma och dricka te. Sen är det väl bara att pallra sig i säng. ARbetsdag imorgon. Blä!

Natti natti!

• lanovia 08

Norrskensflamman skrev 2010-09-05 22:55:12 följande:
    Och så har jag snusat bebbe hela helgen. Så underbart ljuvligt de luktar Lilla Orena är så snäll och glad och pluttig, så man blir nästan sugen att skaffa en tilll Men bara nästan! Men maken skulle inte tveka ett ögonblick

• lanovia 08

Inte den jag har fått testa.

Norrskensflamman skrev 2010-09-05 22:55:49 följande:
    Du hädar Lanovia. Surströmming är en delikatess  

• Aleta
    lanovia 08 skrev 2010-09-05 22:59:07 följande:
    Inte den jag har fått testa.  
    Man måste ju öva sig enligt Daa. Det kanske finns speciella surströmmingsläger?
  • Hvidbrud

Godmorgon! Här är vi påväg till jobbet! Iiih! Måste komma ihåg mandlar i fickan!

• ingenjörsbruden

Håller med Lanovia....Määäh va ni skriver....hinner alls inte med.

Lanovia: Hörredudu.....du ska vara GLAD att du kunnat amma så länge....Busan vägrade ta tutten när hon var 3 månader!!!! O som så många redan skrivit....DU måste känna att det känns rätt....allt annat spelar ingen som helst roll...basta!

Flammis: Jisses sicken helg! Får man ju kalla pay-back.

Bruttan: Du är rädd om dig va?! Bläää för ego-karlar!

Daa: Vilka busungar du har!! Jag trodde att Busunge1 sa "Bhuu" när den dök upp på skärmen!

Ninnis: *highfivar på trädgårdsarbete* Måste nyttja fina dagar i trädgården! Vi har avjämnat jordmassorna....ska förhoppningsvis lägga gräs om 3 v! Är osså nyfiken på var man tar sprutan....i magen som man gör med insulin kanske?

Fru E: suck vilken tradig uppkörningsgubbe! Har han koll på att man på mc har mkt kortare bromsträcka än med lastbil?  

Kalas hos svägerskan i helgen.....Busan fick krypa på gräsmattan....VÄGRADE komma upp...svinsur när jag lyfte upp henne! Lilla hjärtat! Tycker synd om henne att vi inte har haft gräsmatta till henne....men nåja....snart nog så!
    Blev helt tossig när det var dags för princesstårta....satt som tur var i pappas knä så han fick snabba sig för att få smaka själv på tårtan.
    Går som en hejare med sin läragåvagn....har TVÅ kindtänder på väg....en framme o en nästan....på ena stället så blöder det med jämna mellanrum...stackars liten...tur att flytande alvedon dämpar i munnen när jag stryker på....
    Stökar som tusan på natten...är nog tänderna....kl 00 så gick jag in o hämtade henne...då hade hon vaknat i flera omgångar o hade nog ont...gav henne alvedon o så fick hon sova hos mig 2,5 h innan jag vaknade o gick tillbaka m henne.....

Blommis: Låter som du laddat för en riktigt härlig helg! Gulliga blompojken som ringer o kollar mammsen!

Hvidis: Lilla loppan! Blev hon sönderpussad av mamman? Hur hade det gått på dagis? Fler bissingar? Hur ska du nu jobba framöver?

Nu måååååste jag jobba lite osså...

• ingenjörsbruden

Hvidbrud skrev 2010-09-06 07:16:31 följande:
    Godmorgon! Här är vi påväg till jobbet! Iiih! Måste komma ihåg mandlar i fickan!

Lycka till!! *lyckospark i rumpan*

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans