• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Parnassia

Härligt Lappis! Grattis!!

Vad händer nu?

• Lapinette

Parnassia - får papprena i nästa vecka så det är bara att samla ihop alltihop och läsa vad som ska skickas vidare i vår folder (vi fick för två år sedan) till Adoptionscentrum. Resterande kontakt kommer att vara med AC ... bestämma land, vänta, vänta och vänta.

• Telis

Grattis Lappis!!

Kan ni inte ta en champagnelunch ihop?

(Jag undrar hur många smygläsare som kommer fram när Lappis får barn! )

• Lapinette

Telis - det blir kanske i samband med att tråden firar 6 år!!!!

Maken har sagt att vi kan dricka champagne varje dag ...! Vi börjar nog imorgon på 50-års festen. Har han inte skumpa går jag till champagnebaren ... vill ha bubbel!!

• Telis

Jag tror nenne sa 11.45 igår, hoppas hon får rätt!

• snaily

Grattis till mig själv för att jag knep inlägg 5000!

Hoppas Nennes spåkula var glasklar igår!! I så fall är det dags om fem minuter ungefär... Spänningen är olidlig!

• Ore

Härligt Lappis! (Även om vi var övertygade om att ni skulle bli godkända...)

Bubbel är väl det perfekta firandet...

Och så måste jag ju fråga - om det här räknas som plus. Hur gör vi då med maskeraden?

• Telis

Lappis, jag hoppas att det blir långt före dess men annars får det bli en hejdundrande champagnefest i Humlegården som dom omkringboende sent kommer att glömma!

• Ore

Grattis till nummer 5000 Snaily!

Och ifall jag inte kommit ihåg att nämna det, så har du en jättefin bebismage

Svar på tråden Livets toppar och dalar