• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Telis

Snartis, jag tror att dom räknar 24 timmar från det man känner den första värken, så en normalförlossning innebär inte 24 timmar inne på förlossningen.

september, usch vad jobbigt att din magkänsla stämde igen. Kramar!!

Parnassa, visst heter det madrasskydd - är det inte ett sånt här du menar: www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60152774?

• Snartis

Telis, puh då låter det lite mer normalt

• Lapinette

Hej!!!!!!!!!

Har nu fått mail .. Det gick så klart bra! Grattis. Protokollet kommer att justeras idag och skickas till er imorgon så då har ni det nog på måndag.

Sitter ta mig f'n här på jobbet och bölar ... även om jag visste att det skulle gå vägen. Trist att maken ska ut och dricka öl ikväll för jag tycker att vi borde dricka champagne!

• kängu

Lappis, stort grattis med både knulltrumpeter och fanfarer!!!

Pricken och positivt adoptionsbesked på samma dag, och inte minst goa Moas födelsedag!! HÄRLIGT!!!

• Fru E

Nu möte!

Måste nog smuggla in datorn så jag kan kolla status på Pricken men kanske inte är så käckt att ha BT uppe när alla andra kan se hehe

• kängu

Åh September, såg nu precis att din magkänsla tyvärr sa rätt. Tänker på dig och din make!

• Fru E

Slår mig för pannan, Moa glömde jag ju

• snaily

September
    Attans att du alltid ska ha rätt!
    Stora kramar!

• snaily

GRATTIS LAPPIS!!!

Spådde förresten inte Nenne att Pricken skulle födas 11.45? Eller var det 10.45?

Svar på tråden Livets toppar och dalar