• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • lunagarden

Mmm, trevligare att titta på vad Ernst tillagar än att läsa här just nu

• snaily

...fast om man tänker efter, bättre att laga till moderkakan innan man äter den än att äta den rå, som många djur gör...
    Vad är bästa tillbehören? Någon som provat?? ... Ingen?!?

• snaily

Jag kanske ska ordna trådkalas senare i höst/vinter och bjuda alla på hemlagad moderkaka!

• snaily

Märks det att jag har fredag idag?
    Fasen vad skönt det ska bli med sovmorgon imorgon!

• passionsblomman

snaily skrev 2010-08-19 20:50:53 följande:
    ...fast om man tänker efter, bättre att laga till moderkakan innan man äter den än att äta den rå, som många djur gör...Vad är bästa tillbehören? Någon som provat?? ... Ingen?!?

Receptet var på någon slags gryta-som kalops ungefär...*kammar ner nackhåren*

• Telis

Maskarna var faktiskt äckligare än moderkakssnacket. Fast då har jag å andra sidan aldrig sett en moderkaka.

• lunagarden

Telis - en moderkaka är faktiskt ganska vacker

• passionsblomman

Nu ska jag se "Luther" på 4:an.

Där är det en massa mördare och annat hemskt. Mycket mer underhållande än springmask.

• snaily

Telis
    Det är bara att tacka ja till min moderkaksmiddag så får du se (och smaka)

• Piggelin1
    nennesjuttioåtta skrev 2010-08-19 17:18:47 följande:
    Piggelin – übermajorska, hehhehe förlåt, såg någon bastant Grus-Britt som tagen ur Pondus framför mig ACHTUNG!!!
    Det var ju precis så hon såg ut Iaf i mitt tillstånd som jag var då!
Svar på tråden Livets toppar och dalar