• prinsessanogrodan

4/6 2011 någon mer?

Hej alla blivande brudar!

Här samlas vi som gifter oss 4/6 2011!

Jag och m2b har bokat kyrka och börjat kolla catering. Jag har redan bestämt frisyr och stil på klänningen M2b har kanske börjat inse att det ä rlite att planera....

Jag ska bli M's fru! Tjoho!
  • Svar på tråden 4/6 2011 någon mer?
  • Sebastiána

Jajjamensan. 4/6 2011 då smäller det!

• Sebastiána
    Semlorna skrev 2010-08-23 18:57:10 följande:
    Det är en intensiv tid i och med alla skolavslutningar och det är dessutom är en långhelg så den finns nog många i släkten som kommer planera annat då så jag tänker skicka ut inbjudningar tidigt och istället strunta i "save the date".
    Så tänker vi också göra. Vi skickar ut dem efter nyår - många gäster måste ju  dessutom boka flyg och boende.
  • Fragola

till prinsessanogrodan,
    tack fòr tipsen! :)
    Jag har nog plöjt varenda tidning och sajt om bröllop jag kommit över. Klänningen har jag hittat..lite dyr bara så ska taa en runda till, bara att jag inte kan släppa den...
    Jag, eller vi kanske jag ska säga :) har kommit på ett färgtema.  Vill pyssla med inbjudningar och alltroligt och inte vänta på svar från prästan.
    Nu ska jag leta fotograf!!

• Jessica1979

Vi ska också gifta oss den 4 juni 2011. Men oj vad alla har börjat planera. Tänk om man köper klänningen nu och så hinner man kanske ändra sig. Jag vet inte om jag vågar.
    Men lokal, kyrka och frisör är bokat. Men jag såg också att nu va det rea här i stan på klänningar, så jag kanske får ge mig ut och titta!

• prinsessanogrodan
    Jessica1979 skrev 2010-09-26 18:37:20 följande:
    Vi ska också gifta oss den 4 juni 2011. Men oj vad alla har börjat planera. Tänk om man köper klänningen nu och så hinner man kanske ändra sig. Jag vet inte om jag vågar. Men lokal, kyrka och frisör är bokat. Men jag såg också att nu va det rea här i stan på klänningar, så jag kanske får ge mig ut och titta!
    Passa på att köpa klänning nu när det är rea! Jag köpte min klänning på rean...50% rea
  • Sofaja

Jessica1979 skrev 2010-09-26 18:37:20 följande:
    Vi ska också gifta oss den 4 juni 2011. Men oj vad alla har börjat planera. Tänk om man köper klänningen nu och så hinner man kanske ändra sig. Jag vet inte om jag vågar. Men lokal, kyrka och frisör är bokat. Men jag såg också att nu va det rea här i stan på klänningar, så jag kanske får ge mig ut och titta!

Oj det var längesedan jag skrev här..det har hänt endel :) Jag är såpas nöjd, tror jag fann min klnäänig idag :D :D
    Jag är också är lite nojig att jag ska ångra mig, ska jag slå till eller ska jag vänta till nästa säsongs klänningar kommer in?? :D

• Jessica1979

Jag va in och tittade i dag på klänning och jag sa till henne i butiken att man är rädd om man skulle ändra sig. Då sa hon att när du hittat DIN klänning så kommer du vara så nöjd. Och sluta då leta och titta på andra klänningar så du inte ser något annat. Utan börja då planer dina blommor och ditt hår osv...

• Moemoe

Jessica1979 skrev 2010-09-27 22:10:44 följande:

Jag va in och tittade i dag på klänning och jag sa till henne i butiken att man är rädd om man skulle ändra sig. Då sa hon att när du hittat DIN klänning så kommer du vara så nöjd. Och sluta då leta och titta på andra klänningar så du inte ser något annat. Utan börja då planer dina blommor och ditt hår osv...

Låter som ett bra tips från tjejen i butiken! Ska ut och titta i helgen, så vi får se hur det går! :)

• nsdtr

Hej på er,, nu är jag mitt i djungeln av alla ringar,, tusan va svårt det är att välja, har märkt att det är mycket billigare på nätet,, men jag har hittat en som jag vill ha men den kostar 9000,, tror ni att det blir billigare om en guldsmed gör en ny åt mig som är väldigt lik den jag ha?? Hur går det för er andra??

• Sofaja

Visst är det svårt! jag har svårt att hitta en ring eftersom min förlovningsring är ganska tunn (på höjden) Har inte testat nätet ännu men ska kanske kolla det med :) Tack för tipset :) 

Svar på tråden 4/6 2011 någon mer?