mysan33 skrev 2010-08-19 20:12:35 följande:
hejsan hoppar in här på er tråd. hos oss är planeringen i full gång kyrka och lokal är bokat. en del dekorationer är på gång. min underbara klänning av märket la sposa är beställd. nu blir det att försöka sakta ner tempot, annars har jag allt klart i januari=)har även beställt tärnklänningarna och näbbklänning ska sys.gästlistan är ochså klar men inte bordsplaceringen som känns lite tidig, tänk om nån inte kommer?
Vi har gjort en bordsplacering redan

Hoppas att alla kan komma....Och vem vet kanske kommer både gästlista och bordsplacering att ändras? Vi har spikat gästlistan också, men sånt kan ju ändras fram tills inbjudningarna går ut egentligen. Jag vill hålla på och planera och boka allt redan nu

Man kan ju alltid börja fundera och skissa lite på en bordsplacering...och egentligen kan man börja fundera allt annat också....tänk så skönt att man har tid att fundera och välja och kanske tänka om och välja på nytt

Och det finns alltid vissa grejer att göra de sista månaderna som tex bekräfta bokningar, ha samtal med prästen (en del präster vill ju ha flera samtal också), ha möte med floristen och bestämma slutgiltigt vilka blommor man ska ha, kanske ha möte med frisören och göra provuppsättning och man ska låta en frisör fixa håret, ev möte med fotografen om var bilderna ska tas, kanske en tur till en sömmerska för att göra ev ändring på klänningen....Och så skönt att slippa stressa tiden innan bröllopet!
Här är en till som vill göra ALLT nu!