• Martinaa

JUNI 2010 del 5

Ibland går tiden fort. Så fort att man inte hänger med. Som nu till exempel. Förra tråden har redan blivit för gammal, så nu är det dags för en ny tråd för oss juni-brudar 2010! Och tänk, när den här tråden stänger, då är vi alla här GIFTA! {#lang_emotions_laughing}

Häng med, gamla som nya juni-brudar och diskutera, tipsa, peppa och älta tillsammans! Jag vill se listan växa nu, så är du ny är bara att hoppa in i diskussionen! Och nu hoppas jag på massa liv här inne, inget inlägg är för litet, konstigt, pinsamt eller för obetydligt för att postas här. Och det finns inget "OT", här pratar vi om sånt som inte nödvändigtvis har med bröllopet att göra också! {#lang_emotions_smile}

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/juni.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Okej, då kör vi! {#lang_emotions_cool}

• Svar på tråden JUNI 2010 del 5
  • Martinaa
    Bettertogether skrev 2010-05-02 17:33:26 följande:
    Ja, kan man sy ihop dem???
    Jag läste i nån annan tråd att någon sytt ihop sina häften. Om det var för hand eller med maskin minns jag inte. Det får ju inte vara för många papper om man använder maskin, för då kan ju nålen gå av...
  • Bettertogether

Jag måste helt enkelt prova :)

• miaik

Bettertogether:

Berätta hur det gick när du testat, jag blev lite sugen på att sy våra!

• Bettertogether

Det gick jättebra!!! :D Och det blir hur snyggt som helst! Jag hade bara tre vanliga kopieringspapper och ett tjockare som pärm. Vi bestämde oss för att sy våra, med ceriserosa tråd!! :D

• Bettertogether

Hej Tjejer!!

Vi håller på med programbladet och har kört fast. I delen där det är lite som en intervju med brudparet ska vi ha en sådan grej att vi ska välja antingen eller (kaffe/te, morgon/kväll osv..)..

Kan ni hjälpa oss att hitta på riktigt finurliga och underhållande grejer att ha med :D

• Skogshuggarbrud
    Bettertogether skrev 2010-05-03 17:57:31 följande:
    Det gick jättebra!!! :D Och det blir hur snyggt som helst! Jag hade bara tre vanliga kopieringspapper och ett tjockare som pärm. Vi bestämde oss för att sy våra, med ceriserosa tråd!! :D
    Åh vad bra att de gick att sy! Då vet jag precis hur jag ska göra. Kommer dock att ha lite fler papper, men får väl använda jeansnål i värsta fall :p

Ska fundera lite på finurliga frågor, återkommer med den!

• JosieJose

Åh jisses. Kom på att det är bara 32 dagar kvar!!! Nu går det undan..

Fick klänningen för en månad sen och den var lite för tajt över höfterna, men annars jätte bra så har varit ute och gått en hel del och varit väldigt bra med att inte äta an massa onyttigt. Men så tänkte jag att jag borde nog få den utlagd eftersom vi ska gifta oss utomlands och det kommer ju vara varmt...

Så igår kom damen som ska fixa till klänningen och jag provade den igen. Nu är den för stor upptill och har blivit för lång då den sitter lösare över höfterna. Så blev en hel del ändringar för henne.. Hålller tummarna att det kommer bli bra!!

Hur går det för er alla?

Vi har lite bordsplacerings problem. Men annars rullar allt på som det ska.

Kram på er!

• Martinaa

Bettertogether:

Här är några jag kommer på bara så där... Välj ut de du vill ha :)

Katt - Hund Vinter - Sommar Sjö - Hav Fredagsmys - Krogen Morgonmänniska - Nattuggla Prata - Lyssna Spara - Slösa Inne - Ute Coca Cola - Fanta Solsemester - Skidresa Romantisk komedi - Psykologisk thriller Hemlagad husmanskost - Fin restaurangmat Hårdrock - Dansband Spindlar - Ormar Ödet - Slumpen

Hoppas nånting passar

• Martinaa

Haha, kom på en till:

Facebook - MSN

Svar på tråden JUNI 2010 del 5