• Martinaa

JUNI 2010 del 5

Ibland går tiden fort. Så fort att man inte hänger med. Som nu till exempel. Förra tråden har redan blivit för gammal, så nu är det dags för en ny tråd för oss juni-brudar 2010! Och tänk, när den här tråden stänger, då är vi alla här GIFTA! {#lang_emotions_laughing}

Häng med, gamla som nya juni-brudar och diskutera, tipsa, peppa och älta tillsammans! Jag vill se listan växa nu, så är du ny är bara att hoppa in i diskussionen! Och nu hoppas jag på massa liv här inne, inget inlägg är för litet, konstigt, pinsamt eller för obetydligt för att postas här. Och det finns inget "OT", här pratar vi om sånt som inte nödvändigtvis har med bröllopet att göra också! {#lang_emotions_smile}

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/juni.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Okej, då kör vi! {#lang_emotions_cool}

• Svar på tråden JUNI 2010 del 5
  • Martinaa
    Bettertogether skrev 2010-04-30 21:43:25 följande:
    Nååå, har ni rakat benen och tvättat håret nu då??? ;)
    Haha, nix! Jag jobbar i helgen och känner inte minsta oro! Sitter istället här och målar mina trolldegshjärtan... :P
  • Zouzou

Hej! Jag hänger gärna också på! vi ska ha vårt bröllop 5 juni (dock gifte vi oss redan borgerligt ifjol) så nu ska det firas, känns ändå väldigt nervöst. Min man tycker dock han har sitt på det torra- jag har  ju redan sagt JA!

Rätt litet bröllop ca 40 pers o endast min sida av släkten och vänner men min man är bekväm med det o vi har redan firat med hans sida så att säga. Men inte med bröllop och vi ska dessutom ha en kyrklig välsignelse. Har det mesta på det klara men finns ett antal frågetecken än..Men färgerna har jag också vit, rosa och ljusgrönt!

• Martinaa

Hej och välkommen hit Zouzou! :) Du är med på listan nu också!

• Bettertogether
    Martinaa skrev 2010-04-30 21:58:38 följande:
    Haha, nix! Jag jobbar i helgen och känner inte minsta oro! Sitter istället här och målar mina trolldegshjärtan... :P
    Jag blev faktiskt så nojig av diskussionen om att raka benen IFALL ATT OM, så jag gjorde det faktiskt igårkväll ;) Visserligen tror jag inte på något nu idag, men jag har ju iallafall lena ben! :D
  • Bettertogether

Äh! Igår hade de ringt från guldsmeden att texten han tänkt gravera in i min vigselring ("FÖR ALLTID 19.6.2010") visade sig vara för långt :(

Nu måste m2b hitta på något annat han vill att det ska stå i min ring. Jag visste inte om att han hade tänkt sätta "för alltid", men han berättade det då det inte skulle gå :(

Har ni något förslag på vad man kunde skriva istället före datumet... något som är kortare? "DU&JAG 190610"? "OUR LOVE 190610"???

Fler förslag? :)

• 19juni

Vi har bara våra namn och sen datumet.

• Bettertogether

jag vill inte ha våra namn och datum i vigselringen.. tycker det är tråkigt. :/ Och namnen har vi ju redan i vigselringen. Dessutom skulle inte våra namn rymmas heller.

• kaksmulan

hej hallå
    19 Juni ska även vi gifta oss så jag hoppar oxå in i tråden

• miaik

Vi ska ha Stjärnstopp och datum, sen +66 för landsnumret i Thailand där vi gifter oss
    Hoppas att det får plats... men det borde det göra!

• Plutten2010

Bettertogether skrev 2010-05-01 10:58:35 följande:
    Äh! Igår hade de ringt från guldsmeden att texten han tänkt gravera in i min vigselring ("FÖR ALLTID 19.6.2010") visade sig vara för långt :( Nu måste m2b hitta på något annat han vill att det ska stå i min ring. Jag visste inte om att han hade tänkt sätta "för alltid", men han berättade det då det inte skulle gå :( Har ni något förslag på vad man kunde skriva istället före datumet... något som är kortare? "DU&JAG 190610"? "OUR LOVE 190610"??? Fler förslag? :)

Hur många tecken får plats i ringen då??

Svar på tråden JUNI 2010 del 5