• Getivia82

Tillbaka från skatten?

Är det någon som fått reda på sitt skattebesked än? Betala eller få tillbaka, det är frågan...

Hoppas man får tillbaka...så det drygar ut bröllopskassan :)

• Svar på tråden Tillbaka från skatten?
  • Thaiwedding2011

Yes! Ca 35 000 tillbaka. Jag har provisionslön vilket innebär att vissa månader betyder hög lön (och vissa lägre) därför får jag ibland betala högre skatt. Alla pengar går till bröllopet

• Katarina Michael

15000kr jag och min m2b vet vi inte än men 5000+ reseavdrag, inte räknat ut vad de blir än...

ROTavdraget gör ju att man kan få tillbaka mycket pengar ju...

• pandis81

hur lyckas ni få tillbaka 55 000 kr på skatten ??
    aldrig hört talas om att någon får så mycket tillbaka

Johanna Lund skrev 2010-03-27 17:06:56 följande:

Totalt 55 000:-Blev superglad då det innebär att vi har hela bröllopsbudgeten klar.
  • NiVi

drygt 10000:- och det går direkt till bröllopskontot!

• Blivandefrueriksson

ROT avdraget gör även att en del får betala tillbaks då många inte vet om att de inte får använda mera än de skattar för.

Katarina Michael skrev 2010-03-27 19:56:11 följande:

15000kr jag och min m2b vet vi inte än men 5000+ reseavdrag, inte räknat ut vad de blir än...ROTavdraget gör ju att man kan få tillbaka mycket pengar ju...
  • Gnistra mera

Jag får ca 14000 tillbaka men de går inte till bröllop utan jag bokar in en spontan resa för mig och m2b. Vi skall ner till Italien och köra motorcykel.....vrrrrrrroooooommmmmm

Spara till bröllope gör man hela tiden ändå, så skatte pengarna blir rena skoj pengar

Det var MC körning eller shopping som gällde

• Johanna Lund

Nähä, men vi har suttit med två hus med räntor på båda hela året. Fick sålt det i dec med en förlust dock.
    Så summan av våra skatter tillsammans blev det så mkt :)

pandis81 skrev 2010-03-27 22:09:59 följande:
    hur lyckas ni få tillbaka 55 000 kr på skatten ?? aldrig hört talas om att någon får så mycket tillbaka Johanna Lund skrev 2010-03-27 17:06:56 följande:
  • icimici

Jag får betala 3000 de suger verkligen när jag ser att alla ni här får tillbaka så fina summor :/ suck

• Nicossambo

jag får 2700kr tillbaka, min blivande får 13.000 om han får sina avdrag resor till och från jobb godkända. Vi komemr att använda pengarna till vår semester då vi är fru och man då utbetalningarna sker.

Svar på tråden Tillbaka från skatten?