Tillbaka från skatten?
Är det någon som fått reda på sitt skattebesked än? Betala eller få tillbaka, det är frågan...
Hoppas man får tillbaka...så det drygar ut bröllopskassan :)
Är det någon som fått reda på sitt skattebesked än? Betala eller få tillbaka, det är frågan...
Hoppas man får tillbaka...så det drygar ut bröllopskassan :)
ja jag förstår inte heller hur folk kan få så himla mycket tillbaka.
vi får tillbaka 7000kr, går direkt till bröllopskassan.
Det är lätt att få tillbaka så mycket om man t.ex. har huslån som man inte jämkar på. Känns surt på året, men gott att få tillbaka en sådan klumpsumma, plus att då vet man att man inte behöver betala tillbaka iaf!
Får tillbaka drygt 1000kr Jobbar "vanligt" inget hus..
Vi får tillbaks ca 22000kr när vi gjort reseavdragen. Min m2b kör 10 mil/dagen, jag ca 6 mil/dag. Så det blir ju några slantar i bensin då. Utan reseavdragen skulle vi fått ca 8000kr tillsammans. Inga stora lån förra året så inget extra tillbaks där inte.
JIPPIE!!! 6800 tillbaka!!! tack för det!!!
Egentligen är det inte så bra att få tillbaka så mycket. Det betyder bara att man lånat ut en stor summa pengar till skatteverket räntefritt. Ekonomiskt sett vinner man mer på att ha restskatt.
Men visst kommer det ju lägligt med en större klumpsumma lagom till ett bröllop :)
www.maxiander.se/
Pengarna kan man få redan första veckan i juni, det fick vi förra året iaf.
Deklarationen ska vara utdelad senast vecka 14 för er som inte fått den än.. Själv får jag 1700 tillbaka =) Alltid nåt =)
Fick kvarskatt på 9000..jättespännande...
Vi får runt 26 000. men då har vi en ganska dyr lägenhet som vi inte jämkar på, så det är därifrån alla vår apengar kommer ifrån... Lån helt enketl...