• Getivia82

Tillbaka från skatten?

Är det någon som fått reda på sitt skattebesked än? Betala eller få tillbaka, det är frågan...

Hoppas man får tillbaka...så det drygar ut bröllopskassan :)

• Svar på tråden Tillbaka från skatten?
  • Emma87

Får tillbaka 22 6000 :) Underbart :)

• Emma87

Oj blev visst en nolla för mkt :)

• heffaklump
    Emma87 skrev 2010-03-23 12:08:26 följande:
    Får tillbaka 22 6000 :) Underbart :)
    [/citat]
    Emma87 skrev 2010-03-23 12:08:56 följande:
    [citat]
    Oj blev visst en nolla för mkt :)
    Haha...
  • MsMinelli

oooh jag är så nyfiken på hur det blir för mig! har dock inget e-leg så att jag kan logga in på sidan, vet ni något annat sätt jag kan få reda på det? När kommer annars brevet hem? Och när kommer cashen?

Haha så exalterad jag blev också känner jag, hade helt glömt denna spännande och kanske lönsamma tilldragelse

• MsMinelli

oj då, såg att någon redan svarat på det! ursäkta

men min undran om när brevet respektive pengarna dimper ner kvarstår

• Mia 77
    MsMinelli skrev 2010-03-23 13:18:47 följande:
    oj då, såg att någon redan svarat på det! ursäkta men min undran om när brevet respektive pengarna dimper ner kvarstår
    Pappret börjar skickas ut nästa vecka... Pengarna kommer runt midsommar eller i augusti, lite beroende på om du anmält kontonummer och om du gör några ändringar
  • Getivia82

Åh tack för hjälpen! Såg nu att jag kommer få 6000 kr från skatten...härligt! Nu måste jag kolla om sambon får något. Hoppas hoppas!!

• mitas79

Vi fick 20.000!!! Det är det som gjorde att vi bestämde oss. Vår budget ligger därmed på totalt 20.000.

• Jessika81

Om man har swedbank och dosa kan man enkelt skaffa ett e-leg. Har för mig att der var under tillval eller övrigt eller liknande, längst till höger i listen

• pandis81

förstår inte hur en del kan få tillbaka så otroligt mycket på skatten???
    20 000-22000 kr??
    Vi får tillbaka också men inte alls så mycket. och vi får ju inte pengarna innan bröllopet så vi lägger dom på något annat sen i sommar istället .

Svar på tråden Tillbaka från skatten?