Tillbaka från skatten?
Är det någon som fått reda på sitt skattebesked än? Betala eller få tillbaka, det är frågan...
Hoppas man får tillbaka...så det drygar ut bröllopskassan :)
Är det någon som fått reda på sitt skattebesked än? Betala eller få tillbaka, det är frågan...
Hoppas man får tillbaka...så det drygar ut bröllopskassan :)
Får tillbaka 22 6000 :) Underbart :)
Oj blev visst en nolla för mkt :)
oooh jag är så nyfiken på hur det blir för mig! har dock inget e-leg så att jag kan logga in på sidan, vet ni något annat sätt jag kan få reda på det? När kommer annars brevet hem? Och när kommer cashen?
Haha så exalterad jag blev också känner jag, hade helt glömt denna spännande och kanske lönsamma tilldragelse
oj då, såg att någon redan svarat på det! ursäkta
men min undran om när brevet respektive pengarna dimper ner kvarstår
Åh tack för hjälpen! Såg nu att jag kommer få 6000 kr från skatten...härligt! Nu måste jag kolla om sambon får något. Hoppas hoppas!!
Vi fick 20.000!!! Det är det som gjorde att vi bestämde oss. Vår budget ligger därmed på totalt 20.000.
Om man har swedbank och dosa kan man enkelt skaffa ett e-leg. Har för mig att der var under tillval eller övrigt eller liknande, längst till höger i listen
förstår inte hur en del kan få tillbaka så otroligt mycket på skatten???
20 000-22000 kr??
Vi får tillbaka också men inte alls så mycket. och vi får ju inte pengarna innan bröllopet så vi lägger dom på något annat sen i sommar istället .