• Bettertogether

Bröllop 2010 del 10

En efter en blir vi gifta här i tråden! :D Det är vårt år nu!! :D

2010-tråden (det saknas säkert många nya här på listan! Men ni kan inboxa mej till nästa tråd så kommer ni med från då! :) )

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 9: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3615772.html
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.htm...
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.htm...
    Del 6:www.brollopstorget.se/Foru m-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.htm...

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 10
  • KatjaB

Bettertogether skrev 2010-04-01 23:02:15 följande:
    Där slog du nog huvudet på spiken KatjaB! Det skulle inte förvåna mej om det är så det ligger till, att hon inte vill gå ensam. I den kompisgruppen från min gymnasietid är det inte många singlar kvar, och hon den enda tjejen... Jag tror jag ska föreslå hon tar någon av de redan bjudna singelkillarna som kavaljer istället ;) Jag blev bara så fruktansvärt chockad över att hon frågar sånt, att jag inte visste vad jag skulle svara!

ja, säg så istället. Ja, man blir lite paff ibland över vad folk kan säga.. just det där med att bjuda in fler eller bjuda in sig själv till och med!

• Bettertogether

KatjaB skrev 2010-04-01 23:07:04 följande:

ja, säg så istället. Ja, man blir lite paff ibland över vad folk kan säga.. just det där med att bjuda in fler eller bjuda in sig själv till och med!
    Det är ungefär som i en film... man tror inte det ska hända MIG! ;)
  • EåN2010

jag har så tråkigt i kväll... nicklas har sin svensexa nu ikväll.. å så får man mess att han har fått i sig så jävla mycket sprit å han som inte tål de nu efter operationen! å han typ försöker spy men de kan han ju inte ... och sen mår han bara dåligt... men kul har han ändå säger han...

• molnis

Vi tänkte skriva ut och sätta ihop festhäften denna helgen. Det är två veckor kvar och skönt att få gjort. Bordsplacering står ju med men om någon av någon anledning inte kommer vet vi ju ändå inte det förrän när det är dags så är väl lika bra? Hur nära in på gör ni det?

• Fenixx

molnis>> lät som en väldigt roligt hippa!

dem på mitt jobb vet ju om våra planer, och har nämnt något om en möhippa för mig där också, haha. men blir nog i lugnare former att gå ut och äta eller hitta på något roligt alla så.

satt själv igår och fixade lite med inbjudningskorten. tar mer tid än vad man tror.

• sarahkka76

molnis: det lät som en kanon möhippa!
    Jag sitter och väntar på att hon från lokalen ger mig en skiss på hur borden kan stå nu när jag har mailat henne hur många vi blir. Lokalen är jätte liten så det är inte bara att ställa de hur man vill. Så fort jag vet ngt så kommer jag att sätta igång med bordsplaceringen och kompletteringen av festprogrammet.

bettertogether: jag hade från början sagt till 2st att de hade en extra plats ifall en respektive skulle dyka upp. Häromdagen såg vi att budgeten inte skulle räcka till pga oförutsedda utgifter och vi blev tvungna att ta bort dessa platser, plus att min sambo helt plötsligt blev jätte hård med att vi inte skulle ha folk vi inte kände på vårt bröllop. Lite sen med den info tyckte jag. Eftersom det är nära vänner till mig, så sa jag sa det var, att vi tyvärr blev tvungna att ta bort dessa platser för att kunna få ihop det.
    Min syster ville ta med 2 kompisar (hon är 19) antagligen för att hon vill ha ngn slags trygghet men jag sa faktiskt nej, vi har inte råd och vi vill inte ha folk där vi inte känner.

eån: hur gick det med svensexan?

• Superstarfia

Uch jag har ångest...

vi gifter oss 7 augusti.. och mina två tärnor har hela tiden snackat om vilken jäkla hippa det kommer bli... jag undrar så jag spricker näääär..

igår ringde min ena tärna och jag pratade om all bröllopsplanering.. hon sa " kan vi inte ta hippan efter bröllopet? jag har såååå mycket planerat innan.."

Jag vet att hon har mycket att göra.. jag har t ex bett henne om att boka hotell till natten innan åt oss. Det gjorde jag för 2 månader sen, hon har fortfarande inte bokat...

skämtar hon med mig, eller är hon allvarlig?????

• Kattpoet

Jag skulle ha gift mig den 22 Maj i Skottland, men vi har fått så mycke problem med the register office att detta nog inte är möjligt.

Den 14 maj åker jag över för att se om det kan ordnas, vigselförättaren har påpekat hela tiden att enda till den 22maj 15.25 kan vigseln stoppas.

Man känner siå omtyckt och välkommen.

• Blivandefrueriksson

molnis lät som en rolig möhippa kul med tävlingar som inte var så pinsamma heller.

superstarfia visst kan man ta möhippan efter bröllopet men det gör man väll bara OM man gifter sig hemligt? om de inte har tid att hitta på något så kan man väll endå ta en tjejkväll med spel och frågelekar? Men det kan ju va en avledningsmanöver

idag SKA jag göra klart inbjudningskorten är ju bara texten som ska in, har skrivit ut den nu så ska bara skära den i skäraren och sen är det ju bara nita fast.

• KatjaB

har hittat lite inspirationsbilder på rosor i rätt färger.. gå in på bloggen o kika. dessa med cremfärgat och vitt till hade jag tänkt

Svar på tråden Bröllop 2010 del 10