• Bettertogether

Bröllop 2010 del 10

En efter en blir vi gifta här i tråden! :D Det är vårt år nu!! :D

2010-tråden (det saknas säkert många nya här på listan! Men ni kan inboxa mej till nästa tråd så kommer ni med från då! :) )

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 9: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3615772.html
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.htm...
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.htm...
    Del 6:www.brollopstorget.se/Foru m-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.htm...

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 10
  • Bettertogether
    EnilemmE skrev 2010-04-12 20:45:46 följande:
    Vad mysigt!Kommer du kunna hålla dig till bröllopsdagen utan att titta i ringen??! Jag hade aldrig fixat det. Jag tror jag kommer springa och prova min ring hela tiden när jag väl har fått hem den!!
    Vi har haft den här hemma sedan november, så jag har hunnit prova den ganska många gånger redan... så 2 månader ska jag väl kunna klara mej utan den, och så är det ju så spännande sedan att se vad han skrev! :D
  • EnilemmE
    Bettertogether skrev 2010-04-12 21:31:31 följande:
    Vi har haft den här hemma sedan november, så jag har hunnit prova den ganska många gånger redan... så 2 månader ska jag väl kunna klara mej utan den, och så är det ju så spännande sedan att se vad han skrev! :D
    Ha ha, ja då förstår jag! Kanske att jag hade kunnat hålla mig då.

Jag ska försöka ge mig på att göra våra inbjudningar nu i veckan, men jag är mest velig i hela världen verkar det som, angående ALLT!! Man kanske helt enkelt bara måste bestämma sig och så blir det som det blir..
  • molnis

Hinner ej läsa massa men Grattis Eån2010!!

Just det cacetop hade vi tänkt bara göra ett ståltrådshjärta med en pärla som i inbjudan. Vi kände ej för några gubbar. Men så hade min faster gjort brudparsmöss av pärlbroderi som va jätte fina å känns ju kul när hon gjort dem till oss så vi kommer ha dem!

Blev kidnappad av tjejerna på jobbet ida ut på jätte mysig lunch. Fick ett par örhängen en av dem gjort av pärlplattor med vårt datum 0417 på!! jätte coola de sa att de kan ja ha som minne från dem men även ta på mig tiden innan varje bröllopsdag så min blivande ej missar ;) Tyckte de var jätte kul grej så bra tips om ni planerar möhippor!

Jobbat över till 22..blää men ska gå tidigt resten av dagarna hoppas jag om allt går enligt plan. Idag har vi båda i allafall pratat med nästan alla kring bröllopet..florist, band, frisör, festlokalen, fotograf osv å allt verkar vara i sin ordning.

Solisterna har föresten bytts tillbaka nu för de e ok med min kompis kille så han kommer å spelar å sjunger så blir ju bra.

Om en v sitter vi på planet til maldiverna! galet nära

• giz83

maj: det var så lite så...=) och hoppas som sagt attd u har nytta av den...=)

bettertogether: guuud va gulligt...ska rekommendera det till min m2b...=)

enilemme: jag håller med dig...hihi....när den väl är hemma så kommer jag att ha jättesvårt att låta den vara...{#lang_emotions_tongue_out}

molnis: ååååhhh va spännande!!! ska tänka på dig på lördag! ska ha bh party då så det blir skoj...=)

*kärleken är evig*
  • giz83

nu borde inbjudningarna ha kommit till alla...=)

*kärleken är evig*
  • pandis81

Idag fick jag hem mitt berlock armband med den första av två berlocker som ska sitta på. Ett rosa glashjärta. Nästan precis likadan rosa som våra ibjudningar,fest och vigselprogram så det var ju lite kul. Och så väntar jag på en annan bricka som det står Love på.

Och man har ju tur, har betalat 150 kr för både armband och berlocker. Och så kan man fylla på det sen vart efter om min m2b vill köpa något till årsdagar eller speciella tillfällen.

Idag är blev även
    *festprogrammen helt klara,
    *lokalen är dubbelkollad och helt klar (då det blev lite strul för ett par veckor sedan)
    *det kallskurna är beställt och helt klart, (bara att hämta)
    *tid för naglarna är bokad och klar (går bara på 350 kr )
    *har bokat tid till mannen på en riktig baberarsalong för klipp och fix (han har alltid velat gå dit, men aldrig kommit iväg)
    *musiklistan är i princip helt klar

ja det är inte mycket kvar nu..
    och bara 11 dagar kvar

• Sundance

Härligt när så mycket kan prickas från listan. Jaglyckades nog hitta ett skrädderi idag som kan fixa min klänning. Lägga upp... Ev. lägga ut och så. Känns skönt. I helgen blir inbjudningarna klara. Har fått tag i ett lim som verkar funka. Tejpen jag först köpte släppte från tapeten. Den var liksom för glansig.

• maj2010

Oj, Pandis, du har verkligen varit effektiv!

Vi har precis varit ute och ätit middag med våra toastmasters och planerat lite. Det kommer att bli en fantastisk fest, det blir jag mer och mer övertygad om!

Innan dess hann jag med ett snabbt besök hos frissan för toppning och planering av frisyr och makeup. Vi bokade en ny tid för konsultation om tre veckor. Min frissa ska nämligen på en kurs och lära sig mer om uppsättningar och tyckte det var bättre att ta den riktiga konsultationen efter det, när hon är full av idéer. Inte illa!

Nu ska jag ta ännu en dos nässpray och krypa upp i soffan bredvid älsklingen. Är inne på fjärde veckan med samma sega förkylning. Tror jag får ta en sväng till vårdcentralen imorgon...

• Nicossambo

Nu är det fyra dagar kvar tills det är dags. Allt ät klr förutom att skriva namnen på placeringskorten och skriva ut festprogrammen. har sutti på jobb båda rasterna igår och idag och skrivit ut programmen och jag hatar den skrivaren den har ett eget liv. Snart är jag klar!!!!!!!!!

Det ändå som är super tråkugt är att det ska ragna på lördag i helsingborg men vi håller tummarna på sol. :)

Svar på tråden Bröllop 2010 del 10