• Bettertogether

Bröllop 2010 del 10

En efter en blir vi gifta här i tråden! :D Det är vårt år nu!! :D

2010-tråden (det saknas säkert många nya här på listan! Men ni kan inboxa mej till nästa tråd så kommer ni med från då! :) )

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 9: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3615772.html
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.htm...
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.htm...
    Del 6:www.brollopstorget.se/Foru m-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.htm...

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 10
  • EnilemmE
    Sundance skrev 2010-04-16 14:01:53 följande:
    Vi skickar också med infoblad. Men vad skriver ni egentligen i era infoblad?
    Vi kommer skriva att vi vill ha en barnfri fest, att det går bussar till och från festlokalen, att vi inte önskar oss några bröllopspresenter, utan hellre ett bidrag till bröllopsresa. Säkert nåt mer, men jag kommer inte på det just nu!
  • Maxiander

Sådär, nu är buketter och blomsterdekoration till bröllopet bokat och färdigplanerat, underbart! Blommorna är det jag tycker är bland det absolut viktigaste i bröllopsplaneringen och framförallt roligast! Vi anlitar www.emiflora.se/foretagindex.htm

Känns helt perfekt! Så skönt att både jag och kärleken verkligen gillar den här blomstertjejen också! Så himla go och trevlig!

Nu känns det bra att ta helg!

Trevlig helg på er!
    www.maxiander.se/

• EnilemmE

Jag letar efter en caketopper där kvinnan friar till mannen?! Jag har sett en någonstans, men den var i lera tror jag och det behöver den helst inte vara..
    Någon som vet var jag kan hitta en??

• maj2010

Idag är en sorglig dag. Mammas hund (som kändes som min eftersom hon skaffade den när jag fortfarande bodde hemma) har fått somna in idag. Känner mig lite fånig som sitter och storgråter över en hund, men han var ju faktiskt en familjemedlem

Men livet går vidare och det gör även bröllopsplaneringen. Igår tillverkade jag ett hårsmycke av en rosformad brosch/hårklämma som jag köpt på Indiska, några rosa sötvattenspärlor och lite tyll i olika rosa nyanser. Blev rätt snyggt om jag får säga det själv. Är inte säker på om jag kommer att ha den på mig, det beror på hur den slutliga frisyren blir, men det var kul att pyssla lite. Bild kommer kanske i helgen.

Är det nån som har tips på var man hittar en limegrön slips och tillhörande näsduk? Det är till vår bestman...

• Vi 3

Usch, jag lider med dig! Brorsans hund avlivades för 2 veckor sen. Vi har med första ggn när de valde honom. Det är en familjemedlem...

KRAM till dig!

maj2010 skrev 2010-04-16 15:55:15 följande:
    Idag är en sorglig dag. Mammas hund (som kändes som min eftersom hon skaffade den när jag fortfarande bodde hemma) har fått somna in idag. Känner mig lite fånig som sitter och storgråter över en hund, men han var ju faktiskt en familjemedlem Men livet går vidare och det gör även bröllopsplaneringen. Igår tillverkade jag ett hårsmycke av en rosformad brosch/hårklämma som jag köpt på Indiska, några rosa sötvattenspärlor och lite tyll i olika rosa nyanser. Blev rätt snyggt om jag får säga det själv. Är inte säker på om jag kommer att ha den på mig, det beror på hur den slutliga frisyren blir, men det var kul att pyssla lite. Bild kommer kanske i helgen.Är det nån som har tips på var man hittar en limegrön slips och tillhörande näsduk? Det är till vår bestman...
  • EnilemmE
    maj2010 skrev 2010-04-16 15:55:15 följande:
    Idag är en sorglig dag. Mammas hund (som kändes som min eftersom hon skaffade den när jag fortfarande bodde hemma) har fått somna in idag. Känner mig lite fånig som sitter och storgråter över en hund, men han var ju faktiskt en familjemedlem Men livet går vidare och det gör även bröllopsplaneringen. Igår tillverkade jag ett hårsmycke av en rosformad brosch/hårklämma som jag köpt på Indiska, några rosa sötvattenspärlor och lite tyll i olika rosa nyanser. Blev rätt snyggt om jag får säga det själv. Är inte säker på om jag kommer att ha den på mig, det beror på hur den slutliga frisyren blir, men det var kul att pyssla lite. Bild kommer kanske i helgen.Är det nån som har tips på var man hittar en limegrön slips och tillhörande näsduk? Det är till vår bestman...
    Jobbigt med hunden..

Dressman brukar faktiskt ha mycket slipsar & näsdukar, kolla där, de kanske har något limefärgat! Annars finns det säkert nån webbshop som har.
  • Fenixx

ja jag har gjort en litet infoblad som ligger löst i också.
    vi har med att vi vill fira med våra vuxna vänner men ammande är välkomna, fakta med mat dryck, betalbar och vägbeskrivning, boende och våran hemsideadress och nummer till våra toastmastrar...

• KatjaB

usch, vad hemskt, klart det är jobbigt att behöva avliva ett husdjur. Vi har ju en hund, o hon är ju en del av familjen, den dagen hon dör eller måste avlivas kan jag inte ens föreställa mig hur ledsna vi kommer vara.

slipskungen.se finns ju, kollat där?

• pandis81

Nu har jag varit och solat för andra gången, vill få lite färg innan och känna mig lite fräsch men inte jättebrun så att det ser dumt ut.

Jag lider med dig angående husdjur som måste somna in eller avlivas, våra två katter somnade in med 3 månaders mellanrum strax före jul förra året och det var jättejobbigt.
    Usch vad tråkigt.

Här vankas det kvällsmat strax.
    Helstekt kyckling med ris och grönsallad.
    MUMMS

Nu är det fyra dagars arbete kvar sen åker vi ner och fixar allt på plats i staden där vi gifter oss. Vi åker ner på onsdagsmorgon tidigt. Spännande.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 10