• Bettertogether

Bröllop 2010 del 10

En efter en blir vi gifta här i tråden! :D Det är vårt år nu!! :D

2010-tråden (det saknas säkert många nya här på listan! Men ni kan inboxa mej till nästa tråd så kommer ni med från då! :) )

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 9: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3615772.html
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.htm...
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.htm...
    Del 6:www.brollopstorget.se/Foru m-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.htm...

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 10
  • Sundance

Grattis till bebisen! Amanda är ett underbart namn .

Grattis till bröllopen! Man längtar så mycket nu! Vad härligt att era dagar blev så härliga som ni önskat.

Usch, jag är den första att förstå sorgen med er lilla hund. Vi har genom åren haft 8 hundar. Lyckligtvis har alla uppnått hög ålder men fy vad det är hemskt när de väl måste somna in. Jätteledsen...

Inbjudningskorten börjar likan nåt nu. Inte mycket kvar. men jag har problem med limmet. Ska ju limma ett vitt tjockare papper på en tapet som är ganska blank och först provade jag en dubbelhäftande tejp men den funkade inte i och med att tapeten vill böja sig lite. Då provade jag ett limstift som hette Extra Strong och det verkade först fästa bra men i går kväll såg jag att det blivit luftbubblor på tapeten på baksidan. Nu ska jag visserligen sätta på tapet på baksidan också så det kommer väl inte synas men jag är så rädd att det ska släppa. Och så är jag nu orolig för jag la dem på tork på bordet igår när jag limmat banden och så glömde jag samla ihop dem imorse så jag hoppas att solen inte gör att limmet blir konstigt. Men hur ska jag göra för när jag försökte släta ut bubblorna lät det liksom som att limmet släppte. OCh då la jag dem ändå i press när jag limmat dem, över natten. får väl gå på med lim igen men nu sitter ju band och allt tvärs över så jag vet inte hur det ska gå till. Har lagt så mycket tid och pengar på dessa kort så jag vill bara att det ska bli bra. Hon lovade ju på Panduro att det där limstiftet inte skulle göra att det blev bubbligt

• KatjaB

molnis: vad trist med resan! hoppas ni fick alla pengar tillbaka iallafall.. då kan ni ju resa senare när det går flyg normalt igen.

giz: vad köpte du för underkläder? såg du deras vita bröllopskorsett.. hur fin som helst

• molnis

Sitter på tåget å min iPhone låter mig bara se några foton men här e foton från en fotograf som bara var med en stund vi hade en hela dagen men dröjer lite till innan hennes bilder kommer ut. Hoppas de ej e konstiga bilder nu när jag ej kan se själv:)

www.vagsund.se/

Jo pengar tillbaka men e ju lite att fixa om med jobben å att den lite sämre perioden med lite mer regn börjar nu snart osv men de löser sig!

• maj2010
    molnis skrev 2010-04-19 11:19:11 följande:
    Sitter på tåget å min iPhone låter mig bara se några foton men här e foton från en fotograf som bara var med en stund vi hade en hela dagen men dröjer lite till innan hennes bilder kommer ut. Hoppas de ej e konstiga bilder nu när jag ej kan se själv:)www.vagsund.se/Jo pengar tillbaka men e ju lite att fixa om med jobben å att den lite sämre perioden med lite mer regn börjar nu snart osv men de löser sig!
    Wow, vilka underbara bilder! Ni var toksnygga allihop! Din klänning är ju verkligen to die for
  • starfish

vilka härliga och fina bilder! läckra detaljbilder och härliga färger. man ser verkligen att det blev en lyckad dag med mycket skratt och glädje (såklart:P)
    det pirrar i kroppen av längtan till vår dag kommer :D

Sitter på tåget å min iPhone låter mig bara se några foton men här e foton från en fotograf som bara var med en stund vi hade en hela dagen men dröjer lite till innan hennes bilder kommer ut. Hoppas de ej e konstiga bilder nu när jag ej kan se själv:)www.vagsund.se/Jo pengar tillbaka men e ju lite att fixa om med jobben å att den lite sämre perioden med lite mer regn börjar nu snart osv men de löser sig!
  • Vi 3

GRATTIS o va fina ni var!!! (den gravida kvinnan fällde en tår och längtade ännu mer tills juli....)

• Sundance

Åh Gud! Vilka jättefina bilder! Alla såg helt fantastiska ut. Underbara! Vi ska ut till slottet med vår fotgraf på onsdag och kolla runt lite. Hoppas hon får några härliga idéer då.

• giz83

katjab: aaa ja provade den svarta...=)såååå skööön!!!! men köpte den inte...men köpte ett fint sett me trosa o bh i creme vit...o spets...=)

molnis: guuuud vilka underbart vackra bilder! du har inget att oroa dig för att du skulle vara missnöjd me de inte! =)

*kärleken är evig*
  • CiaLovesAndreas

molnis,
    Jättefina bilder! Säger som övriga: Nu längtar jag ju ännu mer efter vår stora dag!

Svar på tråden Bröllop 2010 del 10