• Bettertogether

Bröllop 2010 del 10

En efter en blir vi gifta här i tråden! :D Det är vårt år nu!! :D

2010-tråden (det saknas säkert många nya här på listan! Men ni kan inboxa mej till nästa tråd så kommer ni med från då! :) )

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 9: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3615772.html
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.htm...
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.htm...
    Del 6:www.brollopstorget.se/Foru m-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.htm...

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 10
  • giz83

majsan: guuud vilken underbar dag du haft! =) jätte bra pris på buketterna!! härligt härligt.

och fotografen! wow vilken tur ni har!

själv har jag min ena mrorbror som ska ställa upp som fotograf och han är jätte duktig...=) så det kommer bli jättebra...=)

just nu har jag bara helt rådvill med mitt klänningsproblem...vet inte vad jag ska ta mig till...jag vill ju hitta en återförsäljare som inte kostar för mycket, och jag vet att jag vill hitta nån som kan sy upp den klänningen till den klänning jag vill ha! och jag vill hitta nån som jag känner mig trygg med....och jag vill vill vill vill....nej jag ska ska ska ska ha min klänning!!!

*kärleken är evig*
  • EnilemmE

Jag måste säga att jag just nu känner mig mest trygg med Little Coral, av någon anledning.. Jag fick bäst första intryck av dem via mail, fast å andra sidan fick jag ett seriöst intryck av Brudmix oxå, men jag vet inte..

• EåN2010

oj oj oj vad ni har skrivit! hinner inte läsa allt..
    men nu är jag en gift kvinna!
    och så blev man vuxen då...
    ja vad ska man säga det känns som förut bara att man har en till ring på fingret..
    allt flöt på som det skulle förutom när vi kom till lokalen å min syster kommer till mig å säger du bordplaceringen är inte som den var i fredags! då har vår toastmadam gått å ändrat i bordsplaceringen utan att fråga oss om det! så det blev lite ostämnig där ett tag men hon fick så hon tålde sen var det lugnt jag ändrade tillbaka och hon fick "smisk på händerna".
    men jag hade en helt underbar dag! alla var jätte glada och jag tror aldrig jag har dansat så mycket som jag gjorde då på kvällen...
    de var lite tråkigt att man inte han prata med alla men vi kom fram till att vi skulle bjuda över folk lite då å då så man har mer möjlighet att prata med dem...

• Sundance

Låter som du är nöjd med dagen . Härligt!

Jag drömde inatt att jag var och skulle hämta min klänning (som jag ju iofs redan har hemma i garderoben) och först tog hon på mig den bak och fram i butiken. sedan såg jag att den var svart. Oj, vad jag skällde ut dem! Hur i h********e kan man beställa en svart brudklänning. Det slutade med att jag fick tillräckligt med pengar av dem för att kunna köpa en Maggie Sottero. Hmmmm.... ska jag tolka detta som att det egentligen är en Maggie jag fortfarande vill ha och att jag egentligen inte har tokfastnat för den klänning som hänger där hemma :-P?

• Vi 3

Åh GRATTIS!! Lite avis blir jag men va fasiken inte sååå långt till juli va?

Men hur kunde hon tro att hon skulle få ändra i bordsplaceringen....?

EåN2010 skrev 2010-04-12 09:37:31 följande:
    oj oj oj vad ni har skrivit! hinner inte läsa allt..men nu är jag en gift kvinna! och så blev man vuxen då... ja vad ska man säga det känns som förut bara att man har en till ring på fingret..allt flöt på som det skulle förutom när vi kom till lokalen å min syster kommer till mig å säger du bordplaceringen är inte som den var i fredags! då har vår toastmadam gått å ändrat i bordsplaceringen utan att fråga oss om det! så det blev lite ostämnig där ett tag men hon fick så hon tålde sen var det lugnt jag ändrade tillbaka och hon fick "smisk på händerna".men jag hade en helt underbar dag! alla var jätte glada och jag tror aldrig jag har dansat så mycket som jag gjorde då på kvällen...de var lite tråkigt att man inte han prata med alla men vi kom fram till att vi skulle bjuda över folk lite då å då så man har mer möjlighet att prata med dem...
  • giz83

sundance: hihi vilken skum dröm...tror inte att det betyder att du skulle ha köpt en maggie....=)

vi3: ja men du behöver ju iaf bara vänta till juli! jag måste ju vänta ända till augusti!!!!!! *suuuuck*

*kärleken är evig*
  • Vi 3

giz: Just nu sitter jag bara med ett totalt lyckorus över att vi faktiskt ska gifta oss!! Vilket inte alls gör mig mer otålig.. Men nästa helg ska jag åka och testa klänning (brudmix.se) och beställa! Sen helgen efter är det prov av hår och smink. Jag bara är så lycklig just nu!!!

• KatjaB

Eån: grattis! Vad kul att ni är nöjda med dagen, kan tänka mig att man inte hinner med alla.. det gör man ju knappt med en fest på 20-30 personer.

Vilken konstig grej att göra, att ändra bordsplaceringen?! Det där är ju nåt som ni suttit och slitit med länge säkert och fått till bra så kommer hon där och ändrar lite hur hon känner för, helskumt. Hoppas hon kände sig lite dum

• majsan801

Nån som har tips om en bra sida där man kan köpa tårtdekorationer. Vet inte alls hur jag vill ha den dekorerad men troligen inte med ett brudpar utan kanske monogram eller nått?

Sen måste jag fråga om nån vet nån bra sida med koreografi. Har äntligen ev bestämt oss för första dansen men det är inte en lugn låt utan en med fart i så hmm hur ska vi dansa??

• KatjaB

majsan801 skrev 2010-04-12 10:39:56 följande:
    Nån som har tips om en bra sida där man kan köpa tårtdekorationer. Vet inte alls hur jag vill ha den dekorerad men troligen inte med ett brudpar utan kanske monogram eller nått?Sen måste jag fråga om nån vet nån bra sida med koreografi. Har äntligen ev bestämt oss för första dansen men det är inte en lugn låt utan en med fart i så hmm hur ska vi dansa??

sweeties har jättefina bokstäver man sätter på tårtan..
    vi ska köpa från ebay tror jag, har inte hittat den vi vill ha i sverige

Svar på tråden Bröllop 2010 del 10