• Bettertogether

Bröllop 2010 del 10

En efter en blir vi gifta här i tråden! :D Det är vårt år nu!! :D

2010-tråden (det saknas säkert många nya här på listan! Men ni kan inboxa mej till nästa tråd så kommer ni med från då! :) )

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 9: www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3615772.html
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.htm...
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.htm...
    Del 6:www.brollopstorget.se/Foru m-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.htm...

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 10
  • Nicossambo

Idag gjiorde jag nog något lite dumt, jag har solat normal två gånger den senaste veckan och idag tyckte jag det var dags för intensiv och jag solade i 10 min. Nu är jag röd som en kräfta och älskar mitt kyl balsam. Någon som har nått tips på vad jag kan smörja med gifter mig nästa lördag.

• Alvs

Nicossambo: Köp Aloe vera-gel på Apoteket. Funkar jättebra för mig när jag bränner mig i solen.

• Nicossambo
    Alvs skrev 2010-04-09 21:35:47 följande:
    Nicossambo: Köp Aloe vera-gel på Apoteket. Funkar jättebra för mig när jag bränner mig i solen.
    Tack ska kolla upp det imorgon, såg attmitt kylbalsam innehåller alovera men det är nog bara lite.
  • starfish

tror jag hört att naturell youghurt ska vara bra, men det känns ju lite sådär att smörja in sig i det:P

• Nicossambo

Känns som om att det kan bli lite kladdigt.

starfish skrev 2010-04-09 22:00:27 följande:
    tror jag hört att naturell youghurt ska vara bra, men det känns ju lite sådär att smörja in sig i det:P
  • KatjaB

måste bara berätta,
    Jag hittade en helt underbar hårkam på nätet för säkert ett halvår sedan, dumt nog tänkte jag att jag kunde köpa den senare. Nu finns inte den kvar och via mail till säljaren som gör dessa för hand får jag inga svar.
    Nu är det 2 månader sedan som jag mailade första gången och har mailat ett par gånger efter det. Självklart har jag ju varit trevlig mot säljaren för jag vill ju köpa den där hårkammen av just dem. Men nej, inte ett ljud har hörts. Så idag när jag letade alternativa hårkammar hittade jag samma säljare även på ebay, dessutom med köpgaranti så man är skyddad ifall man inte skulle få några varor. Och det lät ju bra så jag tänkte att jag slår till. Döm min förvåning när jag får upp ett meddelande att jag inte får köpa något av säljaren!?

Jag förstår ingenting. Jag har bara goda omdömen, skickat trevliga mail och frågat om hårkammen som jag tyckte så mycket om och så har de istället för att svara över huvud taget svartlistat mig? Det är ju helt absurt. Tänkte att det inte riktigt kan stämma, kanske har säljaren råkat ut för något hemskt och inte säljer något mer.. man vet ju faktiskt inte. Men av andras kommentarer som är från bara några dagar sedan så ser jag ju att de uppenbarligen har sålt till andra. Så nu är jag mest förvirrad och uppretad att de är så arroganta.

Men som så ofta kommer det ju ändå något bra ur saker, jag började på allvar titta efter andra saker som jag tycker om och hittade ett helt underbart hårflor. Simon som förmodligen är ganska så less på detta eviga tjat om hårkammar tycker att den jag nu köpt är finare än den andra.. och det låter ju bra!

• starfish

men gud så underligt...och frustrerande. förstår att du vill ha en förklaring då de uppenbarligen inte har några bra skäl till att de inte vill sälja till dig.
    det är inte så att de inte skickar till sverige bara?

KatjaB skrev 2010-04-09 23:06:12 följande:
    måste bara berätta, Jag hittade en helt underbar hårkam på nätet för säkert ett halvår sedan, dumt nog tänkte jag att jag kunde köpa den senare. Nu finns inte den kvar och via mail till säljaren som gör dessa för hand får jag inga svar. Nu är det 2 månader sedan som jag mailade första gången och har mailat ett par gånger efter det. Självklart har jag ju varit trevlig mot säljaren för jag vill ju köpa den där hårkammen av just dem. Men nej, inte ett ljud har hörts. Så idag när jag letade alternativa hårkammar hittade jag samma säljare även på ebay, dessutom med köpgaranti så man är skyddad ifall man inte skulle få några varor. Och det lät ju bra så jag tänkte att jag slår till. Döm min förvåning när jag får upp ett meddelande att jag inte får köpa något av säljaren!? Jag förstår ingenting. Jag har bara goda omdömen, skickat trevliga mail och frågat om hårkammen som jag tyckte så mycket om och så har de istället för att svara över huvud taget svartlistat mig? Det är ju helt absurt. Tänkte att det inte riktigt kan stämma, kanske har säljaren råkat ut för något hemskt och inte säljer något mer.. man vet ju faktiskt inte. Men av andras kommentarer som är från bara några dagar sedan så ser jag ju att de uppenbarligen har sålt till andra. Så nu är jag mest förvirrad och uppretad att de är så arroganta. Men som så ofta kommer det ju ändå något bra ur saker, jag började på allvar titta efter andra saker som jag tycker om och hittade ett helt underbart hårflor. Simon som förmodligen är ganska så less på detta eviga tjat om hårkammar tycker att den jag nu köpt är finare än den andra.. och det låter ju bra!
  • KatjaB

starfish skrev 2010-04-09 23:16:51 följande:
    men gud så underligt...och frustrerande. förstår att du vill ha en förklaring då de uppenbarligen inte har några bra skäl till att de inte vill sälja till dig.det är inte så att de inte skickar till sverige bara?

det står world wide, så jag vet inte.. riktigt skumt är det. Fattar ingenting faktiskt

• KatjaB

försöker tänka att det kansek är så att nåt faktiskt har hänt, eller att de slutat sälja till alla. Men jag vet inte jag.. skit samma, jag ska ju ha ett annat nu som blir jättefint, mest blev jag bara så paff att jag var tvungen att ventilera lite. Varför skulle inte ett företag i usa som annars skickar över hela världen inte vilja sälja nåt till just mig? låter ju helskumt

Svar på tråden Bröllop 2010 del 10