• knyjoy

CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html
    Tråd nr 15: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3544775.html

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

Lycka till :)

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!
  • Pentan

NU ÄR JAG KLAR!!!

80 dagar på ren kur - minus 24,8 kg!! Vägde in mig i morse för sista gången på 76,1 kg - känns otroligt bra.

Trappar nu upp med mat försiktigt och har redan gått med i Viktklubb.se - så nu ska jag tona bort de sista 5 kg i sakta mak!

www.nogg.se/minresa

Lycka till alla!!

Kram

• Lotta 75

Grattis...!

Pentan skrev 2010-03-22 13:21:47 följande:
    NU ÄR JAG KLAR!!! 80 dagar på ren kur - minus 24,8 kg!! Vägde in mig i morse för sista gången på 76,1 kg - känns otroligt bra.Trappar nu upp med mat försiktigt och har redan gått med i Viktklubb.se - så nu ska jag tona bort de sista 5 kg i sakta mak!www.nogg.se/minresaLycka till alla!!Kram
  • Fru i juli 2010

Jag finns också på viktklubb! Vi får peppa varandra!

Pentan skrev 2010-03-22 13:21:47 följande:
    NU ÄR JAG KLAR!!! 80 dagar på ren kur - minus 24,8 kg!! Vägde in mig i morse för sista gången på 76,1 kg - känns otroligt bra.Trappar nu upp med mat försiktigt och har redan gått med i Viktklubb.se - så nu ska jag tona bort de sista 5 kg i sakta mak!www.nogg.se/minresaLycka till alla!!Kram
  • Fru i juli 2010

Längesen jag kollade BT och inser att jag missat massor Härligt att tråden är aktiv... Det går ju i vågor!
    Jag slutade ren kur i måndags (för en vecka sen) och har trappat upp sen dess. Helgen gick åt skogen... Vet inte vad vågen säger, men jag antar att det är lite mer plus än jag hoppas på.

Nu kör jag så här: Frukost - CB. Lunch - mat. Mellanmål - CB. Kvällsmat efter träning - protein (keso, kyckling och sånt)
    Jag försöker hålla mig från kolhydrater så mycket jag kan, men äter ju såklart det kroppen behöver.
    Jag ska även träna mycket denna vecka och nästa vecka för att komma in i det igen! Tror det här blir bra! Fyra månader kvar till bröllopet - jag kommer vara i toppform då!

Pepp på er alla duktiga!

• emersson

Lotta 75 skrev 2010-03-22 13:06:58 följande:

Hejsan,Då var första veckan avklarad och vågen visade -3,1 kilo, vilket jag är mycket glad över även om större delen av det är vatten som har runnit ur en.Tycker att jag har skött mig riktigt bra har bara bytt 2 CK-måltider mot 2 bars istället under helgen, för att unna mig lite xtra gott. Jag klarar nämligen bara av att äta en smak på pulverpåsarna och det är mintchoklad. Så det var helt underbart med lite variation.Men det är som sagt bara att sikta framåt och ta en dag i taget. Nu har jag bara 3 veckor kvar av de 4 som jag planerade.
    Det är ju jättebra, hoppas det går bra denna vecka oxå :)
  • äppelbit

Hej, alla duktiga cambridgare! Ja är helt ny medlem fast jag har läst cambridgetråden jätte länge och nu har jag äntligen hakat på, hihi. jag började med ren kur 5/3 och har sedan dess gått ner exakt 6kg, lite mindre än jag hoppats men då var jag tvungen att äta en gång också :)

lite info..
    LÄNGD:163
    VIKT START:102
    SLUTMÅL:60

• emersson
    äppelbit skrev 2010-03-23 17:49:26 följande:
    Hej, alla duktiga cambridgare! Ja är helt ny medlem fast jag har läst cambridgetråden jätte länge och nu har jag äntligen hakat på, hihi. jag började med ren kur 5/3 och har sedan dess gått ner exakt 6kg, lite mindre än jag hoppats men då var jag tvungen att äta en gång också :)lite info..LÄNGD:163VIKT START:102SLUTMÅL:60
    Välkommen hit :)
  • gumpan

Jag vet att jag har skrivit att det har varit första dagen igen för mig många gånger nu men idag har jag faktist lyckats ta mig igenom hela dagen utan att äta. Så nu ska jag klara det. Mycket har och göra med att sambon har jobbat extremt mycket den sista tiden vilket har gjort att jag har ätit med barnen. Men nu börjar de lugna ner sig så jag ska förhoppningsvis gå i 7 veckor nu. 15 kilo ska bort och 15cm i midjan.

• emersson
    gumpan skrev 2010-03-23 22:35:37 följande:
    Jag vet att jag har skrivit att det har varit första dagen igen för mig många gånger nu men idag har jag faktist lyckats ta mig igenom hela dagen utan att äta. Så nu ska jag klara det. Mycket har och göra med att sambon har jobbat extremt mycket den sista tiden vilket har gjort att jag har ätit med barnen. Men nu börjar de lugna ner sig så jag ska förhoppningsvis gå i 7 veckor nu. 15 kilo ska bort och 15cm i midjan.
    Jag är nog oxå personen som ofta är på "dag ett", känns ju skönt att veta att man inte är ensam om det :) Hoppas det går bra för dig nu :):)
    Nu går jag på kombinerad kur, jag äter lunch mitt på dagen "lchf/gi" lunch. Och nu har vågen äääääntligen tagit ett skutt igen, 65,5 kg, ett halvt kg till så har jag nått mitt första delmål :) Solen skiner och jag är ledig så idag blir det en riktig långpromenad, stegräknaren ska på ;)
    Pepp till er alla här som är så duktiga :D
  • EmmaStina85

Hej! Har tidigare kört cambridgekuren och tappade då ungefär 5,5 kilo på två veckor. Nu har jag lagt på mig lite av dessa igen (inte alla dock, tack och lov!). Började i söndags och vägde då in mig på 61,7 kilo. Idag är det min 4:e dag och imorse stod vågen på 59,9. Känns jättebra! Är med mer här tills jag når min målvikt på 55 kilo. Mitt mål är att köra ren kur till den 2/4. Lycka till ALLA! Kram, Emma

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 16. Alla nya och gamla se hit!!