• Casmel

Juli 2010

Tog mig friheten o starta en ny tråd till oss

Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 09:33
    MiaCia2010 31 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:49
    Kärleken9 10 juli
    Juli 2010 17 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 19:52
    Vi3 3 juli
    tessomac 10 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-28 20:28
    icimici 24 juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 16:38
    Racolina 31 juli

• Svar på tråden Juli 2010
  • CeKe

Och jag försöker förgäves få Kece att ha en till ring han också, men attans va envis han är, min kära festman =) Hehe, tänkte få honom att ge med sig på antingen att han har en till ring, att vi tar mitt efternamn eller att han går med på att gå in tillsammans med mig i kyrkan istället för att stå framme vid altaret.. Så får se vilket han ger sig på!

Fick min tiara/diadem igår som jag köpte på ebay! Den var precis som jag tänkt mig, så hoppas den blir bra. Gick ju snabbt o bra att få den och bara 70 kr, så kan nog säga att den va ett litet fynd.

• KatjaB

vad skumt.. tänkte köpa löpare från en säljare på ebay men då vill de ha mer för dem per styck när man köper många, än om man bara köper en. Frakten förstår jag ju att blir dyrare men varan brukar ju inte kosta mer om man köper med.. tycker det var jättekonstigt

• KatjaB

nu får jag ännu mer väldigt bra förslag från simon "I could do better" , hahah, vad störd han är

• sajberpillan

hemma och sjukk i influensa nu. Tråkigt.
    Desto roligare hade jag i tisdags då jag och en komppis (som också ska gifta sig i sommar) var till Sthlm och kollade på brudklänningar. Först var vi till KIK då hon hade sett någon modell där som hon gillade, men de var så dyra.
    Sedan var vi på Stockholms brud och fest, där fanns massor av klänningar och inte allt för dyra heller. Jag provade en kl'nning där som jag på galgen aldrig trodde att jag skulle gilla, men den satt som ett smäck.
    Efter det söders högtidskläder där hon hittade en favorit. Vi avslutade dagen på bridal outlet, men oj så besviken jag blev. de klänningarna var så tunna och sevicen var urusel. Efter att ha provat en massa klänningar så kände jag att jag hellre lägger några hundra mer på en i bra kvalitet än en där.
    Sedan var vi helt slut.
    Nu har jag beslutsångest då jag redan har en klänning hemma. Eller om jag ska köpa en till...

• sarahkka76

källerud: det är ett bra erbjudande, frågan är om ni vill spendera er bröllopsresa själva eller med andra. Vet inte alls om det är samma sak att göra det före bröllopet än när man redan är gift och ska fira det.

sajberpillan:åh vad tråkigt! Krya på dig!Kul att klänningspanandet blev lyckad Intressant att veta vad du tyckte för jag ska själv sen till våren på jakt efter klänningen.

• sarahkka76

Idag ska vi gå och beställa våra ringar! Det är så spännande, can´t wait!

• källerudd
    Kärleken9 skrev 2010-01-15 08:47:48 följande:
    Källerud: Jag skulle inte vilja åka innan själva bröllopet och jag vill åka ensam med min då man. men som sagt alla är vi olika. Och känner ni för det så go fore it.
    [/citat]
    sarahkka76 skrev 2010-01-15 12:05:11 följande:
    [citat]
    källerud: det är ett bra erbjudande, frågan är om ni vill spendera er bröllopsresa själva eller med andra. Vet inte alls om det är samma sak att göra det före bröllopet än när man redan är gift och ska fira det.
    Vi kommer ju inte att spendera all tid med dem. Utan göra saker själva oxå..Det handlar ju om två veckor så det känner jag nog inte är ett problem. Däremot fundera jag på det där med att innan el efter...känns ju som man vill åka efter men samtidigt väldigt bra pris. :S

Kanske kan ta en hotelhelg efter bröllopet, vi gifter ju oss en onsdag så det kan ju vara lite att fira, men inte samma sak som en resa

sajberpillan: Krya på sig!
  • CeKe

Ni kan ju alltid börja spara direkt efter bröllopet igen, för att åka på bröllopsresa senare. Man behöver ju inte åka direkt efter... Låter inte så dumt att ta det där erbjudandet =)

källerudd skrev 2010-01-15 12:55:12 följande:
    Vi kommer ju inte att spendera all tid med dem. Utan göra saker själva oxå..Det handlar ju om två veckor så det känner jag nog inte är ett problem. Däremot fundera jag på det där med att innan el efter...känns ju som man vill åka efter men samtidigt väldigt bra pris. :SKanske kan ta en hotelhelg efter bröllopet, vi gifter ju oss en onsdag så det kan ju vara lite att fira, men inte samma sak som en resa sajberpillan: Krya på sig!
Svar på tråden Juli 2010