• pandis81

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Då tjejer kommer vår tredje tråd och nu är vi inne på sista året.
    Veckor,månader eller dryga året kvar för oss. Och det är verkligen en spännande resa som vi har framför oss.

Den nya och uppdaterade listan är gjort. Jag hoppas inte att någon är glömd.

2010-tråden

Januari 2010:
    Ninni84r: 9/1
    Mariavw: 23/1
    Karin längtar: 30/1

Februari 2010:
    Elbe: 13/2
    Selma2010: 20/2

Mars 2010:

April 2010:
    Eån2010: 10/4
    Molnis: 17/4
    Daaling: 24/4
    Pandis81: 24/4
    Lyckliga013bruden: 24/4

Maj: 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah: 15/5
    Lill larsson: 22/5(pingstafton)
    Therese Ericsson: 22/5(Pingstafton)
    Miapia 34: 22/5(pingstafton)
    Bluebride: 22/5(pingstafton)

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    soonAmrs:5/6
    05juni2010: 5/6
    Zouzou: 5/6
    Trollia: 12/6
    Plutten2010: 12/6
    bettertogether: 19/6
    Lina o Peter: 19/6
    Bettertogether: 19/6
    Junibrud2010: 19/6
    Tausen: 19/6
    Grodanojag2010: 26/6

Juli 2010 :
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert: 10/7
    periwinkle: 10/7
    Brudjuli2010: 10/7
    KatjaB: 10/7
    Pantertanten: 17/7
    Lycklig81: 17/7
    LoveA: 17/7
    Hante: 24/7
    suzem: 24/7
    Sarahkka 76: 31/7
    Clea: 31/7
    sajperpillan: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    Loveis: 14/8
    cire: 21/8
    Vi är tre: 21/8
    humlan66: 21/8 (ev 14/8)
    workoutgirl: 28/8

September 2010:
    Fenixx: 4/9
    Fruhögstadius:15/9
    Asfaltblomman: 25/9
    FruHögstadius: 25/9

Oktober 2010:
    Mammab: 23/10

November 2010:
    Divina73: 10/11

December 2010:
    Blivandefrueriksson: 31/12

Några av våra tidigare trådar:
    Del 8: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3539225.html
    Del 7: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3445474.html
    Del 6:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html
    Del 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

• Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)
  • sajberpillan

helläckra skor med spets. Men ser ut att vara väldigt hög klack. Synd att vi inte har bianco här i byn.
    Letar frisyrer Vill ha halvt uppsatt i en lite tuffare, busig frisyr. Jag har lockigt hår och ser mig som fin när jag plattat det (tärtemot alla bilder jag hittar!)Alla bilder är på brudar med lockigt hår, men jag ser ju ut så varje dag så inge speciellt... Så om nån har bilder eller tips så tar jag tacksamt emot det. jaja, dagens I-landsproblem!

• KatjaB

huset låter ju som rena drömmen! förstår att ni går som på nålar nu tills budgivningen är klar.

Här är vattenläckan i barnens rum åtgärdad förresten, det har stått en massa gubbar på taket i ett par dagar och skyfflat snö som galningar Få se om de måste ställa in värmefläkt till att börja med inne hos oss för att få bort eventuell fukt.

Var på hockeymatch idag, rätt kul även fast "vi" förlorade.

• mammab

jag sitter å letar hårsmycken/accessoarer..
    hittar inte riktigt det jag vill ha. hittat ett super fint halsband dock, men det känns lite för dyrt med 118 dollar..

• lillalyckan
    Sundance skrev 2010-02-17 18:51:09 följande:
    Då håller jag också tummarna . jag ska in på Bianco imorgon tänkte jag, så man kan ju hoppas att de har de kvar. Blue Nile har jag också kikat på. Du får gärna meddela om du blev nöjd. Det som gjort att jag tvekat vad gäller dem är att de inte verkar vara så inriktade på rödguld som jag har i min förlovningsring. De kör väl mest vitguld va?
    Ja det är väldigt mycket vitguld där, lite trist, jag ville väl egentligen ha vitguld men det blir finare med rött till min förlovningsring, men jag hade tur som hittade en jag tyckte om. Hoppas nu bara att det blir så bra som jag förväntar mig!
  • giz83

eån: va skönt att det gick bra...{#lang_emotions_wink} och synd att klänningarna inte var som du ville, men du vet att de kan ju ändra på det åt dig...men det kanske var formen på klänningarna som va helt fel?

sen det där me att bygga nytt beror ju helt på vad man har för krav och vad tomten kostar...

sajberpillan: jag har också lockigt hår...hihi...o vet vad du menar med att det är ju precis det man har hela tiden, men jag tänkte ha en frisyr som framhäver de lite mer än vanligt...kan det vara nått? göra lite finar lockar och kanske göra nått busigt med det....fråga din frisör så kanske hon/han kan komma me förslag på vad man kan tänkas göra... hade du bild i galleriet på skorna förresten? vore kul o se

mammab: det var någon här som hade fått sitt hårsmycke gjort för hand och det skulle inte kosta mycket...kommer inte ihåg vem av oss det var...men det var jättefint iaf...fråga runt så kanske du får hjälp.

lillalyckan: va roligt att du hittat en ring som verkligen känns rätt, men försök att inte ha fööör stora förhoppningar om den när den kommer, då kanske du blir missnöjd istället. känns det inte lite riskabelt att beställa så där, men m2b är jätteanti sånt han vill hellre se o känna på den innan han bestämmer sig. och jag är jättekluven! det är så enkelt att beställa från nätet, men samtidigt känns det speciellare att åka o titta på den...hihi

*kärleken är evig*
  • giz83

asså ja e väl bra klantig!!! jag har hittat min drömring! men jag har glömt vart 17 ja såg den!!! nån som kan gå in i mitt galleri o kolla om ni känner igen den? o kanske t om vet vart man kan köpa den?

*kärleken är evig*
  • KatjaB

giz: fin ring! Det står sorsand (med danskt ö istället för o) på sidan av ringen.. det är väl ett märke på smycken va?

• giz83

jaaaa...tack vännen...fan tror inte att ja e riktigt vaken ida!!! hahahahaha

*kärleken är evig*
  • EåN2010

giz83: tror du missuppfattade de där.... jag var på ursulas först de var nån här som frågade om dem å då sa jag att deras klänningar inte passade på mig... jag har köpt min på ruths och är jätte nöjd får hämta hem den nästa vecka... hihi...

blivandefrueriksson: japp de har ja... men det gick bra... fick bara en massa bra svar...

har ni tänkt på hur skönt det är att träffa folk som verkligen är kunniga på sina områden? då menar jag typ att träffa en florist och träffa en kunnig florist...

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)