• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • johi77

Äntligen!

Visst passade det bra att inbjudningarna dök upp idag 15 dec, exakt 5 mån innan vigseln 15 maj. Det har varit en underbar dag, med massa sms, mail och samtal med glada vänner! Ni som ännu inte skickat era kort - en härlig dag väntar er!

Ska försöka ladda upp lite kort på våra inbjudningar, har fått så mkt beröm *skryter*

Kram på er!

• johi77

Nu finns det bilder på våra kort i mitt galleri

• Hannaibröllopstankar

Johi77: Guuud vad fina, har du gjort dom själv?

• Fröken Strössel

Johi: Ja visst är det kul med reaktionerna Och verkligen supersnygga kort!

• May2010

Beställde min klänning från little coral igårkväll och är lite nervös nu... har ju tittat på samma klänning i flera månader och är inställd på den, men nu är det liksom slutgiltigt... håller på och mejlar om måtten. blir med silvertråd i broderierna och ett ljusblått satinband kring midjan... vet nu inte om m2b ska få ljusblå eller silver bröllopsslips i julklapp?

• Fröken Strössel

Har du bild på klänningen?

• snuttfia

Vad kul :) Ser fram emot att få höra hur det går! Har du bild på klänningen? Jag tycker det låter jättesmyggt med silverslips, men gillar man blått så är det säkert snyggt med :) Jag tänker mest att det liksom blir så fint gläns eller vad man ska kalla det med silvret. Men det är klart, ska du ha blått band så matchar ni ju fint med blå slips... Ja, vad mycket hjälp jag var till då ;)

May2010 skrev 2009-12-16 08:31:24 följande:
    Beställde min klänning från little coral igårkväll och är lite nervös nu... har ju tittat på samma klänning i flera månader och är inställd på den, men nu är det liksom slutgiltigt... håller på och mejlar om måtten. blir med silvertråd i broderierna och ett ljusblått satinband kring midjan... vet nu inte om m2b ska få ljusblå eller silver bröllopsslips i julklapp?
  • May2010

Det blev en blåsilvrig slips. Ja, jag lägger upp en bild i galleriet på klänningen...

snuttfia skrev 2009-12-16 10:38:34 följande:
    Vad kul :) Ser fram emot att få höra hur det går! Har du bild på klänningen? Jag tycker det låter jättesmyggt med silverslips, men gillar man blått så är det säkert snyggt med :) Jag tänker mest att det liksom blir så fint gläns eller vad man ska kalla det med silvret. Men det är klart, ska du ha blått band så matchar ni ju fint med blå slips... Ja, vad mycket hjälp jag var till då ;)
  • CiaLovesAndreas

May,
    Jättefin klänning!

• May2010

Tack. Det blir väl bra med en slips i den där blå färgen som är på klänningsbandet? Har även köpt 20 m sånt ljusblått satin band till ballonger etc att pynta med i festlokalen, kring blommor etc...

Visst är det underkjol under klänningen så den står ut? Har lite svårt att se på bilden men vill gärna ha underkjol, tycker det är festligt och jag har en redan lånad.

CiaLovesAndreas skrev 2009-12-16 16:48:39 följande:
    May,Jättefin klänning!
Svar på tråden MAJ 2010 del 4