14:e augusti 2010
Finns fler som ska gifta sig den dag?
Finns fler som ska gifta sig den dag?
Här är en till som ska gifta sig det datumet! :)
Nu så har jag läst igenom tråden. Vad roligt att kunna jämföra med andra som har samma datum! Jag började fundera på bröllopet för ungefär ett år sedan. Blev lite stressad av all planering som jag läste om så jag lade ner BT för ett tag, men nu är jag tillbaks :)Känner att jag har en bättre grund för hur jag/vi vill ha vår speciella dag nu.
Vi kommer också gifta oss den 14/8! Vi har tagit tag i en del av planeringen, det viktiga kyrka (om vädret dåligt), präst som inte var främmande för att viga oss utomhus som vi önskar, festlokal & mat, gästlista, hotell till bröllopsnatten & bröllopsresan. Vi funderar just nu på fotograf, musik och färgtema. Vilka färger väljer ni andra? För mig är den 14:e fortfarande ganska mycket sommar men ändå lite höst. Jag älskar orange, brunt osv men vill ändå inte "murra" till det för mycket.
Vi med :D
har ni tänkt på att det är precis ett halvår kvar när iallafall jag och min m2b firar alla hjärtans dag...
Vi ska ha vit, limegrönt och vinrött som färgtema. Jag tror itne vi har tänkt på om det är sommar eller höst men det vinröda är väl mera åt hösthållet. limegrönt har jag för mig är mer vår så det blev väl mer färger vi tyckte om och som passade bra ihop :)
16!!! ;)
Love is
Leilani
Stina 100
PerochRebecka
Brudaug2010
himan
zorken19
emmipemi
moi mokulat
trollsländebrut
JennyochJohan2010
Carin och Mikael
gumman08
EllaBellaG
Summerlove2010
Paja
Vi ska ha vit, limegrönt och mörkbrun som färgtema. ;)
Här hoppar jag också in!
Vi har väl fixat en hel del, men känns som att det är en del kvar.
Plats för vigsel och fest. Klart!
Vigselförrättare. Förhoppningsvis klart!
Klänning. Hämtas nästa helg!
Tärnklänningar. Klart!
Frisör. Klart!
Makeup. Klart!
DJ. Klart!
Solist. Klart!
Toastmaster. Klart!
Gästlista. Klart!
Budget. Klart!
Bartenders. Förhoppningsvis klart!
Solist till vigseln. Troligtvis klart!
Tårta. Klart!
Fotograf. Klart!
Serveringspersonal. troligtvis klart!
Det stora som är kvar är maten, men vi ska träffa en kock på fredag. Hoppas att det ger nåt. Och så en massa dekorationer kvar. Och alla trycksaker.
Någon mer än jag som inte vet vad de ska ha för kläning?
Jag vill ha en kläning med vek eller vad man ska säga. Men vi vet inte om jag vill ha släp eller inte.
Jag har också svårt att bestämma mig vad jag vill ha för klänning... Jag tror jag ska ha ett litet släp iaf. Sen vill jag gärna ha lite broderat på nederkant av klänningen. Ja svårt är det...ska snart åka och prova klänningar, men vill ju ha lite idéer innan...
Hej alla!
Kul med en tråd med oss som är samtidigt! Vi har bokat kyrka och ska kolla på lokal på lördag. Har redan tittat på en som låg bättre till, men den var tyvärr för trång. Nu är det gästlistan som är det stora fokuset!