14:e augusti 2010
Finns fler som ska gifta sig den dag?
Finns fler som ska gifta sig den dag?
Jättefin klänning! Den såg sååå vacker ut på dig! Vad kul att du har köpt en klänning! Jag måste ta tag i att ta mina mått då jag har planer på att skicka efter en klänning som dom syr upp efter mina mått från Kina.
Linaz: välkommen hit! Hur långt har du kommit i din/er plannering?
Igår blev jag klar med söta små pappershjärtan som jag har tänkt att hänga upp eventuellt bakom oss vid middagen. Jag har målat dom med glittrig röd färg, sedan sprayat röd glittermist på dom för att avslutligen målat dit guldiga, glittriga krusiduller på dom. Jag ska ta ett kort och lägga upp i mitt galleri. Jag ska även fota min ring och lägga upp där så ni får se. Jag har redan lagt upp bilder på klänningen jag ska låta sy upp. Vad tycker ni om den?
Per och Rebecka skrev 2010-02-20 17:59:56 följande:
Jag har sådana problem med min blivande mans kläder. Hans ska ha svart kostym, väst och plastrong. Problemet är att jag inte vet vilka färger vi ska ha på västen, plastrongen och näsduken. Vi ska ha rosa blommor och våra döttrar ska ha rosa klänningar så vi har tänkt att han ska ha vit väst och rosa plastrong+näsduk, men det kanske är snyggast när västen också är i samma färg som plastrong+näsduk? Hur gör ni? Har ni förresten valt vit eller ivory på er klänning?
Tack så mycket :)
Nja vi har kommit en bit på vägen!
Kyrkan är bokad,
vi har bokat en lokal men den komemr tyvärr bli för liten så nu är vi på jakt igen har en på g men problemet är tiden hur länge man kan festa får se om de ger med sig =)
Sen har vi bokat fotograf,handlat en hel del dricka från tyskland blir nog en omgång till.
Jag har beställt skor och en tiara, vet vem som ska fixa mina blommor då en på jobb egentligen är florist och kul att någon man känner gör ens blommor.
Sen har vi planerat maten, kommer bli afrikanskt.
Jag har hittat min klänning jag vill sy upp i kina men håller på att försöka gå ner lite i vikt så vill vänta så länge jag kan.
Ja en liten bit på vägen tack för att du frågade
Kram Lina
trollsländebrud :
Jätte fin klänning jag har oxå tittat på den =)
Min som jag hittat är lite lik din, kika gärna in på min sida och kolla
Kram Lina
Mmm, jättefin klänning och faktiskt lite lik den jag kollat på. Jag vill också gå ner i vikt innan bröllopet men vill inte vänta föööör länge med att beställa klänningen - tänk om jag inte alls passar i den modellen eller att någon annat inte stämmer med den - då vill jag ha tid att hinna hitta en annan samt så har jag räknat med att eventuellt behöva sy in/om den lite innan bröllopet ändå så då gör det inget om jag beställer den snart. En kompis ska komma hit idag, kanske jag ska be henne ta mina mått så jag kan beställa min klänning imorgon? :)
Trollaländerbrud: Vilka fina skor. Dem var ju jätte fina.
Klänningen var fin. Lite Robin hoods prinsesse klänning. Om du förstår vad jag menar.
aug10 Vi hyrde det i Fredags åt gubben. Han ska ha svart ksotym och vit skjorta. Hyrde grå väst och svart glansig pastrong. Så får han en sån man sätteri fickan med.
Vi ska ha svart och vitt tema. Kanske rött också, men isåfall bara på någon detalj.
skrev 2010-02-22 08:04:51 följande:
Linaz har ni åkt själva till tyskland och köpt eller beställt och sen fraktat hem det?
skrev 2010-02-22 08:15:54 följande:
Vi körde själv bor i malmö så vi åkte över bron till köpenhamn och sen båten,
tror det komemr bli en vända till
Moi mokulat skrev 2010-02-22 12:08:15 följande: