• Love is

14:e augusti 2010

Finns fler som ska gifta sig den dag?

• Svar på tråden 14:e augusti 2010
  • ungaföräldrar

Linaz; handlade ni på promen då? Är det fortfarande billigt där? Har hört från många att det inte lönar sig längre att åka ditt.

• Leilani

Rebecka jag är döds avis på vilken fin midja du får av din klänning. Du måste vara jätte nöjd för den ser ut att vara gjord för dig.

Linaz, afrikansk mat låter gott och annorlunda. Får man fråga hur det kommer sig att ni valt det?

• Linaz

Nej vi handlade på calles och vi har räknat på det och vi tjänade på det, för om vi skulel ta allt på systemet hade vi
    inte fått lika mycket för pengarna om man säger så, men vi kommer köpa bubbel här i sverige

ungaföräldrar skrev 2010-02-23 08:53:05 följande:
    Linaz; handlade ni på promen då? Är det fortfarande billigt där? Har hört från många att det inte lönar sig längre att åka ditt.
  • Linaz

Jaaa afrikanskt mat är sååå gott och vi kommer ha det för min blivande man är från afrika =)

Leilani skrev 2010-02-23 10:06:22 följande:
    Rebecka jag är döds avis på vilken fin midja du får av din klänning. Du måste vara jätte nöjd för den ser ut att vara gjord för dig.Linaz, afrikansk mat låter gott och annorlunda. Får man fråga hur det kommer sig att ni valt det?
  • Per och Rebecka

Tack så mycket för alla snälla ord om min klänning. Längtar ännu mer till dagen jag får använda den nu. Känns lite synd att den bara hänger där i garderoben...

Linaz: Jättefin klänning
    och Trollsländebruden: Din är också riktigt vacker, hade du beställt den?
    Det är så kul när man ser att saker och ting börjar lösa sig för folk!
    /Rebecka

• Linaz

Tack ;o)
    Din är oxå super fin så himla kul och se allas olika smaker

Per och Rebecka skrev 2010-02-23 16:28:55 följande:

Tack så mycket för alla snälla ord om min klänning. Längtar ännu mer till dagen jag får använda den nu. Känns lite synd att den bara hänger där i garderoben... Linaz: Jättefin klänning och Trollsländebruden: Din är också riktigt vacker, hade du beställt den?Det är så kul när man ser att saker och ting börjar lösa sig för folk!/Rebecka
  • Moi mokulat

Håll tummarna. För imorgon ska jag nog prova klänningr igen. Har fortfarANDE inte hittat min favorit. Eller på bild har jag det, men den måste ju passa min kropp med.

• Cherrygirl

Här är en till som klockorna slår för den 14Aug.. *Spännande*

• Cherrygirl
    aug10 skrev 2010-02-22 08:04:51 följande:
    Jag har sådana problem med min blivande mans kläder. Hans ska ha svart kostym, väst och plastrong. Problemet är att jag inte vet vilka färger vi ska ha på västen, plastrongen och näsduken. Vi ska ha rosa blommor och våra döttrar ska ha rosa klänningar så vi har tänkt att han ska ha vit väst och rosa plastrong+näsduk, men det kanske är snyggast när västen också är i samma färg som plastrong+näsduk? Hur gör ni? Har ni förresten valt vit eller ivory på er klänning?
    Min m2b ska också ha svart kostym, men han har även västen svart, och så en vit skjorta, sedan blir näsduken och plastrongen röd.
    Jag ska ha en röd och vit klänning. så det blir vårat färgtema.. =)
  • Cherrygirl

Jo tänkte på en sak till, såg att det var några här som ska beställa klänning ifrån Kina, så även jag.
    Men som de flesta så vill man ju gå ner några kilon innan dagen D.
    Nu tänkte jag bara höra hur länge "vågar" ni vänta med att beställa den?

Tänkte på det att den kanske inte alls är vad jag väntat mig, eller så passar den inte alls, mm.
    Så man kan ju behöva skicka tillbaka den eller sy om den lite.
    Sedan har man ju det här med frakttiden och att den kan fastna i tullen om man har otur..

Svar på tråden 14:e augusti 2010