Hej allihop
Kändes som att intervjun gick bra. Kvinnan som intervjuade mig ska komma hit den 8:e på heminspektion, vilket ju är rimligt. Sen ska ju både jag och Daniel kollas upp i både polis- och sociala register, vilket såklart är rimligt när man ska ta hand om andra barn.
Godkänns vi
och hemmet (vilket jag just nu är MKT tveksam till eftersom vi inte kan få mer lån till renoveringen FÖRRÄN JAG KAN BEVISA att jag fått jobbet) så bestäms en dag då jag ska "gå bredvid" de andra dagbarnvårdarna i närområdena, 3 stycken. Sedan får de se om de tycker att det "klickar".
Det var 30 sökande och fyra som kallats till intervju. Så jag antar att alla vi fyra (eller iallafall några av oss) går vidare till heminspektion och träff med de andra.
Är väldigt omständligt alltså och OM jag skulle få jobbet, vilket jag verkligen vill
så har vi ju INTE mkt tid på oss att fixa lånet och göra klart här för sen är det jul och ooops sen är det januari liksom.
Viket började egentligen direkt efter nyår, vilket jag inte alls förstod av ansökan där det stod januari/februari (detta tolkade jag som månadsskiftet jan/feb) så jag fick ju där även säga att jag inte tror jag kan börja förrän 1 feb pga renoveringen.
Är lite moment 22. Vi kan inte renovera förrän jag "fått" jobbet, men jag kanske inte kan TA jobbet pga att vi inte KAN FÅ lånet nu.
Just nu är det mycket som är upp och ner här. Jag får se om jag orkar berätta nån dag. Orkar inte för tillfället.
kram på er