• Leksi

I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...

Hej Blommis! Kul att höra från dig! Vilken härlig, intensiv jul ni verkar ha haft! *vill också dansa långdans genom huset* Men inte roligt att du har så ont i kroppen.

*hjärtar Ingis lilla loppa som somnat i stolen*

Låter som du har en mysig dag framför dig Lanovia, men skit också att massören ställde in! Och jobbigt för henne med vinterkräksjuka...

Hej Ankan! Vad trevligt att du haft en bra jul och så skönt med långledigt! Vi ska också till MVC idag, första besöket sedan inskrivningen 10/9 så det känns faktiskt mest nervöst. Hoppas alla värden och hjärtljud är bra! Ska bli spännande att höra vad hon säger om min mages storlek. Får kommentarer som "åh, den är så liten och söt" till "shit, ska ni ha TRILLINGAR?" och allt däremllan så jag antar att den är rätt normal!? Känner tydliga buffar från pyret varje dag nu vilket är helt underbart.

• Leksi

Status från MVC idag, v.24+1:
    Blodtryck & urinprov utmärkt, lite lågt blodvärde (115) men med tanke på hur lågt jag brukar ha som ogravid så tyckte jag 115 var riktigt bra! Äter ju mina järntabletter och blutsaft var dag så fattas väl bara annat. BM tyckte dock jag kunde gå upp till 2 tabletter om dagen. Hm, vissa dagar kanske... Magen låg precis på medelkurvan! Hjärtljuden var fina, 143. Hade gått upp 9 kg sedan inskrivningen vilket jag inte var beredd på! Jösses! Så 10 kg totalt hittills. Där ser man.

Nu blir nästa besök om fyra veckor och därefter varannan vecka fram till förlossningen, så nu blir det lite tätare besök!

Är du mätt nu Lanovia?

Vad bra att du fått en Iphone Hvidis! Julklapp från Batman?

*Vinkar tillbaks till Blommis!* Skönt att pusta ut i tomt hus nu eller?

• Leksi

Åh Daa!
    Håller tummarna för er, att det inte ska vara något MF.
    De största kramar

• Leksi

Åh Daa! Skit&helvetesfan.
    De största kramar till er.

• Leksi

Grattis i efterskott Blomman! Även om din födelsedag inte blev så bra... Men slutet gott allting gott.

Vilken underbart söt dotter du har Villemoa! Och vilken fin bild, har ni fotat själva? Imponerad i så fall... Fortsätter hålla tummarna för plus!

Hej Lanovia! Skönt att Spillevinken lugnat ner sig lite. Inget ryggont idag?

Hoppas du mår bättre idag Jenny! Men att du är hemma så du får kurera dig riktigt frisk över helgen. By the way så har du ett till fan of Melodifestivalen här. Jag såg också det där inför-programmet och bara LÄNGTAR!

Nu ska jag dyka tillbaka ner i boksluts-hell. Hej på ett tag.

• Leksi

Grattis Tanja på 7-årsdagen! Vilken fin tjej du har Sonja! Jag antar att du sitter i samma sits som jag på jobbet just nu - bokslut! Usch, vad mycket det är som helst skulle vara klart igår, försöker att inte stressa utan ta en sak i taget men det går väl så där.

Vad tråkigt med din svärmor Bruttan. Det verkar dock som att det kommer bli en fin och värdig begravning. Tur att din man har dig som kommer ihåg svärmors önskemål och som roddar med allt. Skönt att allt verkar bra med lill-puff! Håller tummarna för att alla prover ska vara bra & att du får upp ditt järnvärde ännu mer.

Var det idag killarna skulle komma hem Ninnis? Kul med shopping förresten!!

Kul att allt gick bra på dopet Fru Bygg men mindre kul med sprutor, fy. Måste vara hemskt att sitta där med sin lilla skatt och veta vad de ska göra...

Massor av kramar till Daa och tumhållning för att kroppen återhämtar sig snabbt och kommer på rätt spår igen. Har febern & det andra gått över nu?

Ankan, så skönt att allt är bra med dig och lillankan! Vårt lilla pyre har också börjat ge sig mer till känna, nu syns det tydligt på utsidan - otroligt fashinerande för maken att titta på! Och känslan är verkligen obeskrivlig, så underbart. Jag önskar av hela mitt hjärta att alla ni som längtar här i tråden kommer få uppleva hur det är.

• Leksi

Jag har läst ikapp tre dagar på raden nu & har säkert missat massor jag tänkt kommentera, men stora kramar & pussar till alla!

Nu ska jag åka ner till gymmet och köra lite spinning. Tjohoo! Det är verkligen skönt att få vila huvudet ett tag och röra på kroppen istället. Och sen sover man gott...

• Leksi

God morgon!

Vilken härlig start på dagen Ninnis! Och bara att veta att de är hemma ikväll, fredag och allt. Har ni planerat något extra mys?

Håller tummarna för Moa idag på dagis! Det kommer säkert gå jättebra Villemoa!

Gäsp gäsp, vad trött jag är. Men det är bara att bita ihop, dags att ta itu med dagens jobb.

Svar på tråden I vått o torrt, stiltje, orkan o snart snöstormar...